3 Haziran 2010 Perşembe

başlık bulamadım iyi mi

sevgili pms ahalisi,
yarın giriciim ameliyat vesilesiyle narkoz yiyip, güzeel diyarlara ufak bir tur yapacağım, şayet alice'in harikalar diyarına denk gelirsem hele bide johnny depp i görürsem dönmemeyi düşünebilirim.. :)
bu sebeptendir ki her ihtimale karşı kısa bir vasiyet kıvamında hepinize bişeyler bırakmaya karar verdim :

crazy boy'a filmdi müzikti diziydi tüm arşivimi, ve DVD koleksiyonumu,
henk'e olurda bigün içinden çıkar gerçekten diye odamdaki halıyı,
aynen'e marxtı darwindi locketu tüm kitaplarımı ve makalelerimi (bir tek sen anlarsın değerlerini),
mujde'ye günahlarımı bırakıyorum o öbür tarafta rüşvetti bişeydi kurtulur onlardan cennette görüşürüz,
şişman'a tüm dekolteydi seksiydi bıdı bıdı kıyafetlerimi (içimden bi ses olur diyo),
tireks'e tüm bekar arkadaşlarıma asılma hakkını,
o diil de'ye de naaşımı bırakıyorum kokmaya başlayınca yakılıp istanbul semalarına atılırsa sevinirim.

see you in another life brotha!!

9 yorum:

arakhna dedi ki...

ohoo sen bu ameliyata vasiyet yapıyosan her hafta tırnaklarını kesmeden de yazıcaksın o vasiyeti

g dedi ki...

ahuuh begenmedin dimi bıraktığımı pis herif :D

pohg dedi ki...

ayrıca haklısın ameliyat baya saçma :D maksat geyik ossun B

aynen dedi ki...

lan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ühüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü ühüü ühüüüüüüüüüüüü noluyo ühüüüüüüüüüüüü =(((((((((((

güzel kızın yanındaki şişman kız dedi ki...

hiğğ bebeğim geçmiş olacak umarım,yani ne ameliyatı bilmiyorum ama bi önemi yok bence.ayrıca bıraktıklarına da çok sevindim.ya napsak ki çelişkili duygular yaşıyorum şu an.tekrar geçmiş olsun :(

henkmudi dedi ki...

geçmiş olsun!
arak önemsemediğine göre ciddi bişi deildir zaten o.
dimi?

kuzusu dedi ki...

yingeeeeeeeeeeeeeeee
kıyamam

pohpohG dedi ki...

teşekkürler pms, lakin eve çıktım bugun az ağrım var ama iyiyim. hemşirenin kafan süper olcak diyip bana hap vermesini vs bi ara anliticiim şimdi uzanmam lazım.
öpdümm

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun pohpoh ben de gelicem