22 Ağustos 2010 Pazar

avatar

bu akşam kaptım yiğeni gittim son hava bükücü yü izledim ben. peşin peşin söylüyorum: İZLEMEYİN.

bok gibi olmuş olm. misal çizgi filmi izleyenler hatırlar toprak bükücüleri denizin ortasından metalden bi ortama hapsediyolardı bükemesinler diye. filmde buna gerek görmemişler adamları bildiğin toprağın üstünde esir etmişler. yanlarında da dağ var. lan mal herifler silah o dağın tamamı. büksenize! avatar desen bildiğin çocuk tombul mal bi suratı var. ayrıca çizgi filmdeki önemli iş emanet edilmiş boş adam tavrından eser yok. ne bi espri ne bi oyun. bunalımlı bi tip yapmışlar çocuğu. fakat aang in coştuğu "eyt koçum!" dedirttiği anlar yok mu var tabi. aang sonuçta bu taşakları ortaya seriyor arada.

he bide bükerken yaptıkları haraketler biraz fazlaydı. çizgi filmde her el kol hareketinde havadır sudur bişiler yollayan adamlar küçücük bi esinti için bile 5 dakka dans ediyolar.

artı herkesin kafası güzeldi galiba filmde kimse sorulan soruya cevap vermiyo. herkes konuşuyo ama kimse dinlemiyo. manasız muhabbetler döndü durdu.

fakat katara candır. iyiydi katara.

Hiç yorum yok: