13 Haziran 2011 Pazartesi

iletişmek

-hepimiz bütünün parçalarıyız dedi

gerek bilgi birikimim gerek hissettiğim açlık sonucu zihnimde olusan tek bütün yarısını yemiş olduğum tavuğun eksik kalan kısmıyla oluşturduğu konsorsiyumdu.tavuk olduğumu sanmıyordum ama yine de vucuduma göz gezdirdim, normal 5 parmak ve 0 tüy tavuk olsam tüylerim olurdu.

-'aslında herhangi bir seye ait olduğum konusunda çekincelerim var.' şeklinde ki öge sıralamasını yaparak tavuk olmama ihtimalim üstünde durmak ve emin olana kadar zaman kazanma niyetindeydim

-bunu hissetmiyor olabilirsin,kabullenmiyor da olabilirsin ama gerçek bu..

gerek cümlenin dil bilgisi açısından üstünlüğü gerekse tonlama ve vurgulardaki kadınlara has dudak hareketleri beni çaresiz bırakmıştı bu saatten sonra ne kadar tavuk değilim diye haykırsamda, ya tavuk gibi hissetmiyor ya da tavuk olduğumu kabullenmiyor olacaktım ve bu haykırışların dış dünyaya yansıması glu glu ve ya bili bili olacaktı.(bir tavuk olarak bile hangi sesleri çıkartmam gerektiğinden tam emin değildim)

'bütünde meydana gelebilecek en küçük bir değişiklik bütün yapıyı etkiler; daha iyi bir yaşama giden yolda adımlarımızı, bu bütünü göz önünde bulundurarak atmalıyız'

tipik bir kız konuşmasıyla karşı karşıyaydım, kesinlikle haklı olduğu bir konu vardı emindim ama bunun hangi konu hakkında olduğuna dair en ufak bir fikrim yoktu. yine de odanın içinde attığım her adımda gerekli özeni gösterdim.


hem bütün ve ben onun parçası olduğuma göre konuyu daha iyi irdelersem hangi parcadan butune dahil olduğumu anlayabilirdim.tabaga donup tekrar tekrar inceledim...


memeli bir canlının ısrarı karşısında direnç göstermenin ortamdaki seks katsayısında sebep olacağı düşüşün farkında bir -hımmm yaptım. ya sevişebilen bir tavuk olacaktım ya da ne olduğunu bilen bir erkek gibi davranacaktım

ne fark ederdi sanki ikisinde de sonuc aynıydı dolgun zenci dudaklarına yapıştım
kulağına
sen benim hayatıma giren 3. siyahi dişisin dedim.
(ilk ikisinin esmeray ve köydeki karakaçan olduğunu gizleyip)

Hiç yorum yok: