27 Haziran 2011 Pazartesi

.
.
.

Şu olan biten var ya, boş ver ona.
Taş yağsın isterse, çok sürmez.
Dakka şaşma dakka, yaşamaya bak.
Ne geçmişi düşün, ne gelecekten kork!...


- Bu rubaiyi de o günden sonra mı yazdın abi?
- o günlerde sadece yazmak rahatlatırdı beni gorcısım.
- buz?
- bi tane kafi
- dile ne biçim de hakimsin öyle abi. kendini ifade etmene şekline hayranım.
- bu dilin dili olsa da konuşsa..
(dudağının sağ uç kısmındaki seğirme bir gülümseme miydi?)
- sandığın kadar hakim değilim dile ama. ya da bir dile ne kadar hakim olunur ki?
- aylardır kimseyi yalamadım abi. sence ben dilime hakim miyim?
- amın tadını tarif edebilir misin bana gorcıs? peki kokusunu? ya da hukuk fakültesinden mezun olan herkes hakim mi olur?
- nası göründüğünü bile hatırlamıyorum ki be abi.
- sorun lisanlarda gorcısım. sınırlayıcı olan onlar. duyularımızı bile doğru dürüst ifade etmekten acizken duygularımızı nası anlatabiliriz.
- kelimelerle ilgili bu kadar yanlış olan ne peki?
- birincisi fazlasıyla soyut olmaları.
- peki ikincisi ne abi?
- fazlasıyla somut.

Hiç yorum yok: