17 Mayıs 2010 Pazartesi

ciddi bir takım şeyler

21:00 itibarı ile thales terasta olunacak.
ayrıca gecenin ilerleyen vakitlerinde mujde insanıyla canımız sveta çekecek gibi bir his var içimde...

mevcut yazarlardan henk hariç herkeş geliyor sanırım.
eski yazarlara ulaşamadım (hediye, duygu ve nur) lakin onları da aramızda görmekten mutluluk duyacağımı da belirtmeden geçemiycem. evet geçmedim de, iyi oldu böyle...
komşu biloglardan da canı bira isteyen buyursun falan işte

saygılar

mujdeee said that

belki de
eğlence mekanı kadıköy karga
içmeye başlama saati 19,30 olarak değişmiştir kim bilir

*hayat süprizlerle dolu
keşke stiprizcilerle dolu olsa yeaaa

saygılarımızla

14 yorum:

müjde dedi ki...

hediye kim lan

müjde dedi ki...

hatırladım avukat olan
hımm çocuğu doğdu mu bro onun

tireks dedi ki...

olum 9 erken yahu =/

tuqu dedi ki...

gelememe iht. belirdi haber vercem ilerleyen vakit.

TrexxxXx dedi ki...

geleceksin!

müjde dedi ki...

@tuqu

yengemi de al gel

habis dedi ki...

salkdfldjfllajlfkj

fakat benim anadolu yakasının dibinde ailemle yaşamam ve 21:000000000

msj attım bu arada @ crazy insanı

Adsız dedi ki...

ben de ben dee :(

TrexxxXx dedi ki...

sami alarmini sikeyim.

müjde dedi ki...

lan olum nie kaldırmıyorsun o zaman 6 da işim vardı

müjde dedi ki...

bak şimdi 10 da işteyim hayat

TrexxxXx dedi ki...

uyuz oldum kaldırmadım.

poh dedi ki...

umut, leverage la lie to me yi unuttum auhe

bide mailini sildim yannışlıkla :) sallama bi maile atıyorum haydi hayırlısı

TrexxxXx dedi ki...

sdjhfkshdfkjshd

umitb86@gmail.com işte.