5 Mayıs 2010 Çarşamba

-otobüs yolculuğu sırasında,az dolu otobüste ayakta kalanların mutsuzluğu en kötüsü... otobüs hıncahınc doluyken oturan kişi kendisini şanslı hissederken;az dolu otobuste ayakta kalanın hissiyatı bambaşka(gözünü sevdiğimin insan psikolojisi)

-yer verme olayı var bir de yaşlı bir insana yer verdiniz.geçti oturdu sorun yok ama inatla oturmayan genelde amcalar,bazı bazı teyzeler var ki o en beteri.. gel dersin gelmez , ayaklanmışssındır 'otur sen evladım' der ama ok yaydan çıkmıştır bir kere kalkıldı mı olay mahalli olan koltuktan mümkün olduğunca uzaklaştın, uzaklaştın yok uzaklaşamadın paronayakça saçma hareketler sergilemeye başlarsın istersin ki herkes senin koltuğuna oturmak istesin yaptığın fedakarlık karşılık bulsun

-ters oturamayan teyzeler diğer bir otobüs insanı türüdür.yer verirsin yok ben ters oturamam eee sen otur ben otobusu geri geri sürerim a.q.


-otobüs yolculuklarının en zevkli yanı kız kesme faslıdır.memeli falan canlı bakacaksın sonuçta..

-fordcular vardı eskiden ne oldu onlara bak... toplum olarak toplucana bi bilinçlenme geçirdikte bu insanları küstürdük, üzdük mü?

-el çek beee ?

-her ortalama türk erkeğinin ''hatun geldi kendi dayadı,ben kaçtıkça o dayadı en son baktım istiyo'' şeklinde hikayesi olan en az 1 en fazla 8 arkadaşı mevcuttur.

- şöfor bey arka kapı lafının concorde misali ses hızıyla gitmesi gerekirken orta kapı civarında boğuklaşıp kaybolmasıdır beni en çok hüzünlendiren..

-düğmeye basar mısınız var bir de ? basmam de bak nasıl bozuluyorlar ama eğlenceli

-bi de eskiden bilet varken çok zevkliydi ulaşım,kırtasiyeden aldığın el işi kağıdını bilet şeklinde kullanan arkadaşlarım vardı benim

-sanırım tek eksiğimiz akbildi

-boş konuşmuyoruz burada 11 milyon sivaslıyı temsil ediyoruz

2 yorum:

pohpohperisi dedi ki...

bir de yanında oturanın mesajını okuma vardır :)

çaktırmadan yan yan bakarsın ne yazıo falan diye.. bakıyorum şahsen, dün 2 kişinin okudum. evet, utanmıyorum.

Adsız dedi ki...

Bilet iyiydi ama boyle bazen atiyorduk girmiyodu, burusuyordu. Sonra arkada sira oluyordu, gune kotu basliyoduk :(

Simdi de akbil basmaz bazen