19 Mayıs 2010 Çarşamba

!

Yazar alımlarında lütfen bundan sonra benim görüşümü de alınız.

tşk.

9 yorum:

müdür yardımcısı dedi ki...

başvurularınızı türkçe veya ingilizce özgeçmişiniz ve 1 adet bikinili boydan fotoğrafınızla birlikte göndermeniz önemle rica olunur.

mujd dedi ki...

@müdür yard.

hacu bizim bikinili fotolar ilerde başımıza iş açmaz di mi sağlamda mı yani

mdr yrd. dedi ki...

@mujd
birinde meme uçların çok belli ama nete düşmez rahat ol

o diil de dedi ki...

tireks bana nü poz versene aalskdhaklsdh

TrexxxXx dedi ki...

jflskdjflksdjf sen de nü olursan neden olmasın. jdfklgjdklf

o diil de dedi ki...

he ondan sonra adımız çıkıyor aq. ben burda sanat için seni çıplak görmeye tahammül edebilceğimden bahsediyorum sen bana sulanıyosun.

asdhaksldhj

mujd dedi ki...

PMS de gaysal davraanışları kontrol panelimize hepiniz davetlisiniz

pohpohperisi dedi ki...

@ tireks

seni evlatlıktan reddediyorum.

TrexxxXx dedi ki...

sjdlkşfjsşldjfşskldj