19 Mayıs 2010 Çarşamba

verilen vaadler!

Cumartesi mangal yapılıyor mu?

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Cumartesi mangal mı olur trexx

TrexxxXx dedi ki...

jdflkjgkldf kreyzi boy un çalıştığı her gün olabilir. ama sen de çalışıyordun değil mi? hmmm üzücü =/

o diil de dedi ki...

toplaşın gelin sevişelim

Adsız dedi ki...

ben de gelicem

CraZy_boy_17 dedi ki...

olum o şaka diil miydi lan?
komiklik olsun diye cumartesi dedik dimi?

pazar sabahı sizdeyim tuqu

saygılar

cumartesisifresh dedi ki...

cumadan mı baslasak eglenmeye kanka

o diil bu diil kim bu kim dedi ki...

olm mangal diince niye hepinizin aklına gunduz saatleri geliyor ?

akşam yapılamıyor mu mangal. ?

malmısınız olm ben ctesi akşam dedim :D

ctesi sabah servise gircem ben, oradan gelecek sonuçla namaza bile başlayabilirim pms.

poh dedi ki...

bekirin çalıştığı bir başka cmt de polenezköyü yapalım yahu..

TrexxxXx dedi ki...

onu da yaparız. dfjgjdlk

TrexxxXx dedi ki...

iptal oldu. en azından ben gelmiyorum. jsdlfjlksdf

TrexxxXx dedi ki...

(hemen buraya tireks yoksa yabalım HOCU epsrisi gelsin)