5 Mart 2010 Cuma

flugtagsal mevzular üzerine

23 mayısta caddebostan sahilden atlıyorz lakin başvuru için 1 haftamız kaldı ve ne yapmak istediğmizi bilmiyoruz...

gece yatağa girdiğinizde 5-10 dak düşünün bu konuda (eğer yatağa tek giriyosanız düşünün yoksa siktir edin(aslında düşündüm de (düşündüğüm ender zamanlardan biriydi bu, kıymetinizi bilin) tek bile olsanız düşünmeyin(sıçarken falan düşünün bence(ama bok gibi fikirlerle de karşıma çıkmayın))) 1 hafta içerisinde 3-5 tane iyi fikrimiz olacağına inanıyorum.
durmak yok yola devam...

7 yorum:

tireks dedi ki...

olum çifte gidiyormuşssunuz. jalksjdklas ben yokum gizem cumartesi sabahı ki atraksiyon da sevgilerle.

aynen dedi ki...

stocking giymiş tek bir bacak ya da kanatları bacak olan bişi bize uygun bence belki sponsor bi çorap firmamız olur ama hangisi olabilir şimdi aklıma gelmiyo acaba hangi çorap firması olur bilmem ki, çorap firması, çorap.



Teşekkürler.

habisruhsalbilimler dedi ki...

henüz nasıl atlayabileceeeenize daaaair fikrim yok ama sizi desteklemeye damlayabilirim gibime geliyor şu an, çünkü uçtuu uçtu kuş uçtuuuu die bağırmayı hakkaten çok ama çok istiyorum.

hem caddebostan çogüzeldir.

aklımı tutamadım kafatasımdan uçtu uçtuuu dedi ki...

@habis

yahu uzaklara uçmak gibi bi kaygımız yok sadece eğlenceli bi şeyler yapsak yeter

mujd dedi ki...

bence condom içine girip gerceklestirelim olayı

o diil de dedi ki...

bekire girelim

müjde dedi ki...

bence bekirin 5.yıl odulu sekllinde bi kıyafet yaptırıp atlayım bnece