11 Mart 2010 Perşembe

deneysel paranoya

adam bana bakıyor..
müşteri...
konuşuyor suratıma suratıma
hayat hikayesinden kesitler sunuyor
beylikdüzüne eve taşınmışta ısı yalıtımıymışta
aha şu an kiralık araba aradığını ögrendim
muhabbete katılım dedim ağzımdan ''aaa vuuuu'' benzeri sesler çıktı,
gülmek istiyorum lannn
susayım en iyisi
muhabbet mi etsem
aha dayanamadım adamın hiç bilmediğim hayatı üzerine beylikdüzü göndermeli yorum yaptım..
''taksime falan çıktığında uzak'' diye sonra hızlı ve vurgulu bi şekilde 'Araba Şart' diyerek konuyu kapattım.
............
.........
.....
.........
..............
susmak en iyisi miss
.........
......
.....
.........
Allah dünyanın en zengin elmas yataklarına sahip ülkelerinden olmasına rağmen fakirlik çeken ülke hangisiymiş dayanamıyorum lan dalıcam muhabbete
nijeryada hükümet valileri istifa ettirip asker geçirmişler yerlerine
ne afrikaya kültürünüz varmış a.q. sanki amcan capetown belediye başkan yardımcısı ya da amcanın karısı zenciye... neyse
.....
romantikmiş lan adam evlilik için araba kiralayacakmış
,,,,çok eğlenceli lan hayat ama sıkıldım işten sikerlerrrrr* bro kfcyi hazırla ben geliyorum
Angola'ymış lan ülke üzüldüm

*mübiş tarzı sikerler tum vucut hafif öne doğru dalgalanacak

Hiç yorum yok: