9 Mart 2010 Salı

içinde ibrahim tatlıses olan akademik bir yazı

benim ateist olmam çogarip lan bence. türlü uğursuzluk, bela başımda aq, adam belliki inanmayanı sikmenin peşinde sen hala...

her zaman uğursuzluk olmuyo tabi ben bugüne bugün mirikıl görmüş adamım(ne sandın yarraam). topoş bi arkadaşım vardı universitede(diyorum abi türlü uğursuzluk diye işte, ipneyle okulun ilk gününden ahan bu güne görüşüorm) allah sizi inandırsın bu gey böle bigün bi kıpraştı bütün sınıf yemekle doldu. şaraplar mı dersin hindiler mi dersin desem yalan olcak, adam rüyasında muhasebeden bi kaç soruyla ibrahim tatlısesi görmüş.valla bak(inanmıyosanız yorum yazın okuyodur cevap verir). annattı işte bana snavdan önce ahaha ne alaka lan falan dedik güldük eğlendik arada biranın götüne baktık falan derken snavda olma olasılığı gerçekten çok düşük bişi oldu ve çok sevdiğim, hali hazırda seviştiği kızların sayısı itibariyle beni eyc of empayrısta benimkiler niye çadır olum senin evler ne güzel lan diyen mal gibi çağın gerisinde bırakan toporoşko arkadaşımın rüyasında gördüklerinin snavda çıkması allaha inanmam için hala en büyük nedendir dostlarım(çok uzun oldu lan cümle takıldığınız yer olursa university, castle bide blacksmith yapın upgradeler bitince amına korsunuz).

neyse işte o gün çogacayipti, birden ibrahim tatlısesi görünce masaları devirip kaçmışız...

2 yorum:

müjde dedi ki...

djfksjdklkjsdljs
age of yapalım

belkide benim varoluş amaclarımdan biri ya da en önemlisi senin Allah'a inanman kanka

(olum ne olur lan başka türlü siksen cennete gidemem benim için bari gelim yanına 3 kulu 1 elham okuyayım bak için nasıl hos olacak nasıl ortamlara dalacak ruhun

cool din olum islam punkada uygun bak black metal dinlesen hayatta demem müslüman ol ama punkcu adam efendi adamdır,

bu arada
kilise yakan seytanlı metal grubu nasıl bi kafanın ürünüdür peh a.q. ...

mujd dedi ki...

rüyasında gördüğü soruyu yapamayan insan olarak tarihe geçtim
ama bana ders oldu bu
okul nasıl bitti sanıyon paranormal paranormal ruyalana ruyalana geçtik sınavlardan