23 Şubat 2010 Salı

asansörde kaldım lan ben bildiğin gülme
sonra bekr çok akıllı bi hamleyle kurtardı beni (+rep bekre)
işte teknoloji kötü niyetli insanların eline geçince böyle şeyler olabiliyor, halbuki merdiven öyle mi kalsan bile sorun yok iki soluklan devam o diil de merdiven boşluğunda sevişilir lan yapan var mı ??? yoksa ilk yapan söylesin hacu

*aile apartmanı olması tercihimizdir. otel ve sevişecek çiftten birinin(3 olur 5 olur sayı önemli diil**) veya arkadaşının ikametgah olarak kullanmadığı yapılar kabul edilmemektedir(onlar illaki yapılmıştır,çeşitli yerlerde çeşitli kişiler tarafından sorun olmasın)
**sayı önemli***
***karanlıksular

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben merdiven boşluğunada seviştim yakalanma korkusu olunca daha bi güzel oluyor

müjde dedi ki...

kurallara uygun muydu peki

bir dişi dedi ki...

merdiven boşuluğnda sevişedsim geldim