14 Şubat 2010 Pazar

olması

8 yorum:

o diil de dedi ki...

taksimden aşağı süzüle süzüle...

özledim inönüyü hakkat.

müjde dedi ki...

maca gideriz diyorsanız oda oke yoksa organizasyon calısmalarına baslıyalım

arakhna dedi ki...

ben inönüye gitmeyeli çok oldu hertürlü gidelim maça

mujd dedi ki...

o zaman ayrı izleriz hacu

inönüde dayak yedirdi demem ben kendime :)

o diil de dedi ki...

o diil de madrid maçı d smartta. d smart bende var bilginize.

TrexxxXx dedi ki...

bu bir davet mi? :DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdddddddddddddddd jalskjdklajsdklja

Adsız dedi ki...

dee smart bende de var lan!!! nası olcak ki şimdi. siksem kimse gelmez ta bana kadar monako eufhaksjdhf

mujd dedi ki...

dkfslslkdsf
kanka sen gel
sizin minibusçüler sanatorium deyince işi gücü bırakıp başlıyorlar Welcome to where time stands still
No one leaves and no one will diye kafam kaldırmıyor akşam akşam

sen bana sanat-yorum* demedin ki başka bi şey dedin

*toplumsal baş kaldırı