17 Şubat 2010 Çarşamba

Çok fena tarih sevgisi

Milli futbol tarihimizi çıkarmayı amaçlamışlar, şurada !
Ya tabi, milli futbol tarihi deyince, kendi çapında bir minik tarihsever olarak ben de sanmıştım ki Türk futbolunun tarihi gelişimine bir giriş-gelişme-sonuç vs vs yapılacak ama ama ama ...

Şimdilik milli takımlara dair istatistiksel veriler falan var. Görseller şimdilik çok kısıtlı. Bir de radyo kayıtlarını eklesinler istiyorum, çok mu istiyorum, bi ara radyodan çok maç dinledim ben, nolur eklesinler, lüdvennn.

Şimdilik şimdilik deyip duruyorum, umuyorum ki siteyi büyütsünler ama, büyümicek galiba ühüh. Aslında bi düşünce çok büyük bi çalışma gerektiyor da kim yapıcak o işi teey tey... (ben yaparım ya, ben ben ben evet). Federasyon kendi sitesine link bile koymamış, alçak federasyon, bi de federasyonun bilgi bankası  kaynaklar arasında gösterilmiş ama bi bakınca federasyonun bilgi bankası da boş ?!?

Gidip basayım ben federasyonu iyisi mi...

Ama güzel yine de, evet evet.. (ühühü)

1 yorum:

aynen dedi ki...

bunun altında şey var heineken o ii olmuş bak. =)