26 Şubat 2010 Cuma

teo olayları

hacılar şimdi en büyük tartışmamız bu sıralar bu hurilerin bakire olup olmaması olayı galba. bunu otoritelere çok pis danışıcam. bu sene askerlik çok pis otorite yapmış tanıyorum yani bi kaç otorite o konuda sorun olmasın. ayrıca madem danışıyorum merak ettiğim bir iki şey daha var onuda sorucam. bi tanesini tartıştık daha önce, götümüze girebilitesi yüksek şimdi burda şeyapmıyorum. bi tanesi var ki harbiden allah allah dedirtiyor (eufakdhfkjahsdf).

şimdi size soruyorum acaba kıyamet günü hangi dil konuşulacak???
bunu bide gugıla yazın harbici ciddi konuşmuş millet tartışmış mnskim kimi arapça demiş işte kimi farsça demiş falan mezhebine göre. bense manyak mısınız olm telepati falan takılırız diyorum. ayrıca herkes aynı yerdeya şimdi böyle benim orda bulduğum gibi bi isveçliye atlama olasılığım çok yüksek onuda eklemeden edemiycem, hatta mujd insanı şişmana, CB insanı cüceye, tuqu insanıda umuta atlarken(liste ftw).

son olayımda şudur abi insanlık tarihi milyon yıllara dayanırken bu bizim hurili murili olayların sadece 2000 kusur yıldır olması sizin de aklınızı eccik bulandırıp ulan bi milyon dokuzyuz doksan yedi bin küsür yıldır cumaya gidilmemiş ben bugün gitmesem bişi olmaz heralde demiyo musunuz?????

saygılar

4 yorum:

henkmudi dedi ki...

ulan.... neyse....
ahhahhhahha sikiym

Sümbüllü dedi ki...

ben huri olsam (ki olurum da icabında ksakfkslajflajf), aşkım yea bakirelik fln çok dünyevi bi şe, hiç karıştırmayalım istersen, ahiret çok başka bi şe çünküğ... oh su da ısınmış, falan derdim muhtelemelen.

ya bi de mahşer gününe gitmeme seçeneği olucak mı? misal, canım mahşer meydanı şu tarafta diyen bir tabela çıkarsa ben ters yöne gidebilirim. gidiym hatta.

bi de hava umarım çok sıcak olmaz yae....

müjde dedi ki...

cehennem sıcakları geliyormuş
küresel ısınma falan hazırlıklı olun

Adsız dedi ki...

kızmet