12 Şubat 2010 Cuma

ne sikiyorsun? tavuk mu sikiyon

- kürt böreği çok değişik lan normalde böyle faşist gibi, ayrımcı gibi ama alakası yok sadesi yenmiyor fakat pudrayı bocalayınca bambaşka bir sey oluyor endorfin seviyesi tavan yapıyor mutlu bir adam oluyorum

- bunu gördüm
''kırmızı tramvay pide ve börek salonu'' yaptığı işe göre oldukça iddalı bir isim , tahminen abi hayalinin ismini koymuş ama hayalinin işi bambaşkaymış, kocaman tramvay da yaptırmış ışıklardan

-bunu duydum
kadıkoyde gayet sakin sekilde tavukburgerimi yerken , yandaki masadan 'sikilmiş tavuk gibi ortada kaldım' lafının gelmesi......
olum bak cidden söylüyorum kim yapıyor, nasıl yapıyorsa; bu işten vaz geçsin, yoksa karşısında beni bulur. Yok öyle körpe civcivleri kandırıp, kirletip, sokaga atmak madem s.kiyon ortada bırakma, al evine sahip çık yumurtalarına zibidi .ey yumurtaya can veren Rabb'im görüyorsun insanlar nasıl gaflet içindeler verdiğin nimetlere karşı,
daha nimet giren yere o girer mi tartışmalarının çözümlenmediği günümüz Türkiye'sinde çıkartıp direk nimete bu tip hareketlerde bulunmak...
tamam öbür dünyada cezasını çekecekler belki tavuk ne anlasın adam sikmekten abi.ha dersen ki cezayı horoz kesecek o zamanda horoz zenci olsun hiç değilse,

bi de dini usule uygunluk olayı var keserken, kesme terimini götünden anlamış arkadaşlara seslenmek istiyorum , sen ne kadar barda karı kaldırır gibi tavuk kesersen gecenin sabahında kümeste uyanma ihtimalin o kadar yüksektir.

neyse işte dayanamadım , yetkili mercilere olayı bildirmek için elimi telefona attım,büyük bir öfkeyle yapacağım konuşmayı kafamda kurmuştum ki telefondan arama yapabilmek için lütfen kontör yükleyin sesiyle irkildim.
aklın yolu bir hemen 112 yi aradım.
-112 hızır acil ben ihsan nasıl yardımcı olabilirim
-tavuk sikiyolar
-anladım efendim kanaması var mı acaba (nasıl anladın lan)
-tavşanların var diyorlar ama tavuk tam olarak emin değilim
-peki efendim bana konumunuzu bildir misiniz?
-boğa nın oradayım
-peki efendim ama tavşan demiştiniz boğa mı sikiyorsunuz
-ilk olarak tavuk dedim daha da önemlisi ben sikmiyorum,sikiyoo olsam hayvan olması erkek olduğu gerçeğini değiştirmediği sürece tercihim ineklerdir
-anadoluda eşek olayı var,küçükken bizim köyde eşek giderdik misal
-aaa köyde mi büyüdün sen bilirsin bu katır nasıl oluyor
-şimdi katır daha farklı misal atın ir................................bla bla bla..........eşeği......... öyle oluyor işte
-hadi ya kanka bak bundan haberim yoktu benim eyvallah sağol
-aklına bişi takılırsa ara bak
-kesin ararım abi hoş muhabbet bi insanmışsın
-sen çaldır ben ararım sana girmesin
-eyvallah ihsan abi,
-oldu gözüm uygun bi akşam bi şeyler içmeye kaçalım
-tamamdır abim benim kendine ii bak
deyip kapattım ve aklıma donk etti..ihsan abinin cep numarasını almayı unutmuştum.ondan sonra ne kadar 112 yi arasamda ihsan abiye ulaşmak bir türlü nasip olmadı :(
buradan sana seslenmek istiyorum ihsan abi ilerişime geçelim bi ara........

kafama takılmıştı bir kere
baktım olacak gibi değil osman abiye ödemeli yaptım,sağolsun hemen aradı ben olayı anlatım,çok bilgilidir osman abi gemilerle tüm dünyayı dolaşmış her limanda s.kilmedik .m bırakmamış on numara bir beyefendidir kendisi
-alo Osman abi
-ne ödemeli yapıyon lan yarrak hasan

Osman ve PETA'nın iç yüzü çok yakında

Hiç yorum yok: