3 Şubat 2010 Çarşamba

pazar dinlencesi

bu arada pazar günü yayında ve yapımda emeği geçen tüm arkadaşlara(kendim dahil) teşekkürlerimi iletiyorum,
peki neler oldu bu can günde kim nasıl katkıda bulundu

sophie:digiturk kumandası hakkında sahip olduğu engin bilgileri bizimle paylaştı
tamer:paso taner dedim kendisine ama gerçekten tam bir taner tipi var, (su şişesi*('big green dream 2' demek istiyorum şişeye yakında resmi gelir) yapımında kaynak konusunda ustalığıyla herkesi büyüledi
eda :dövdü beni hep şiddet uyguladı,yazık ama bana da
poh:olman yeterken o mezeler, açık büfe oyy oyyss
tuqu: her bi şeyi yaptı adam mangalı alış verişi etkileyiciydi , bizi sikecek falan sandım istesen kesin verirdik, kaçırdın artık
trexxx: mal mal oturdu yazmak isterdim ama kalkıp şalgam almaya gitmesi herşeyi unutturdu
bekr:bişiler yaptın ama tam olarak emin değilim ,sanatını toplum için sergilemen gerekli bence
zillosh : bekledikte gelmedi; sonra onun kekinide yedik :)
aynen:peste bazı kişilerin ellerine vereceği çok belliydi öyle de oldu,bi de haybeye ıslandı iş sahiplenme duygusu nedeniyle, hiç askerlik anısı anlatmadı(rep)
mujd: kalem almaya gitti,hektorla oynaştı
HEKTOR:sevişti* olum adam daha ne yapsın,kilitlendi bir süre ama olsun

tabiki yingem yaptığı harika kek için ayriyetten teşekkürü hakk ederken ,eda hanımada kuzeni olan hanım efendiden dolayı ayrı bir teşekkür geliyor
*yazıyı tekrar okuduğumda hektor beni sikmiş gibi bir anlam çıkıyor ,çıkmıyor değil ;yanlış anlaşılmasın yok öyle bi şi... haa illa vereceksin birine deseler aranızda hektora veririm o ayrı

5 yorum:

pohpohperisi dedi ki...

afiet olsun kuzuuuuuum :)

o gun tireksin sophie ye içerlenmesini de unutmamak gerek:
"daha ne istiyosun!" diyerekten, hala hatırlar hatırlar gülerim ilahi tireks

zillosha kek mek yok daha :p bir sonraki kek tarihi mart ayıdır :D niye mart bilmiyorum öle geldi.. bünye dinlensin :P

fotolar için o diil de'ye müracaat..

ayrıca yeteneksizsiniz pes turnuvasında yaptığım asistin sözünün geçmemesine de üzülmedim değil :p

öperim

pohpohperisi dedi ki...

he bu arada -5 okana getirilmiyor :D

mujd dedi ki...

@g
pesi ayrı bir yazı konusu yapıp derincene incelemek isteğindeyken

okan dan korkmanıza gerek yok bişi yapmaya kalkarsa ben vururum onun göz altı torbalarına siz yeter ki getirin ama yaa

Sophie dedi ki...

ya peki peki hep bir bahane mi lazım tekrar buluşmak için?

bu sefer de başka kumandalar hakkındaki fikirlerimi paylaşıcam bak söz :p

TrexxxXx dedi ki...

asldjalskjdlkasjdlkajslk o kız bir rahat olamadı. dünyaları yaptım o küçücük oda da ama hala bi' istekler bi rahatsızlıklar ajlskdjalksd dövecektim az daha :(