25 Ocak 2010 Pazartesi

bi bok yedim ve şu an çok pişmanın ama büyük insan müslüm gürses'in de söylediği gibi "son pişmanık neye yarar?"

bana yardımcı olmazsanız bu işin içinden çıkabileceğimi sanmıyorum :(((

geçen gün trafikte önüme kıran bi lavuğa küfrettim buraya kadar her şey normal bir gün gibiydi ama o adamın jack bauer olduğunu nerden bilebilirdim ki...


evet. küfredip kaçtım ve bundan gurur duymuyorum ama kaçmayıp ne yapabilirdim ki
beni de listeye eklemesi an meselesi...

kurtar beni be pms
öyle bi sakla ki jack bauer bulamasın beni.

11 yorum:

o diil de dedi ki...

hacı galiba ziki tuttun.

akşam konuyla ilgili serkan abiden yardım alalım, kurtarsa kurtarsa o kurtarır.

CraZy_boy_17 dedi ki...

ahaha serkan abiyi gözümde palp fikşındaki mr wolf olarak canlandırdım siz sakın yapmayın :)

mujd dedi ki...

ulan hepi topu kaç kişi vurmuş sen polat abinin yanına git anasını bile siker jack in

mujd dedi ki...

vazgeçtim lan
olum aydından asker kankamız geldi sıkıyosa gelsin jack ibnesi

dayım mafya dedi ki...

siktiricem hepinizi

sedat peker in yeğeni dedi ki...

hakan pekerin yeğeniyim ben aslında

hakan peker dedi ki...

bir efsaneydi bir efsaneydi senle beraber olmak

nuriş dedi ki...

sanal pokemon

yeşil dedi ki...

gençlik unuttunuz beni
yadd edin bu gece hadi bakalım

pikaçu dedi ki...

genc pokemonlar raatsız

escobar dedi ki...

öhöm . (nokta)