13 Ocak 2010 Çarşamba

meeeezuniyet kutlamam

şmcik efenim bildiğiniz üzre mezun oldum, tez notum da BB hemen iletiym :)

diyorum ki bi kutlayalım, bizde balo neyim olmadı içimde kaldı :küçükemraksmili: şöle poleneköy tarafına gitsek bir pazar, sucuğumuzu köftemizi kanatımızı, içkimizi alsak.. böle kalabalıkçana, açık hava göt dondurarak efenim kanyak neyim içsek kar yağsa karı topu oynasak neyim, eğleniriz gibi gelio. farklı da bi aktivite olur hem?

ne dersiniz? 24 ocak da sittiredelim starwars u gidelim derim ben pes ten tırsıyorum
:D

14 yorum:

TrexxxXx dedi ki...

dıb dıb dıb dıb dıb dıb...

sidekick \m/

müjde dedi ki...

@umut
dkfjsdlkfsdk
@g
her türlü pijamalarım ve atletimle emrinizdeyim
hatta bi de 37 ekran tv alırız anteni kurduk mu yeşillikler içinde starwarss

yeşil yeşil yeşil
yeşil
yeşil yeşil

yeşil

yeşil
yeşil


yeşil

yeşil


yeşil



yeşil yeşil yeşil yeşilyeşil

kova da unutmayın ateşi sondurmek için su falan taşırız kolada içeriz ohh mis jack

müjde dedi ki...

çok beğendim ben bu fikri yaaaaaa
like like

henk dedi ki...

ben de beğendim lan :(

pohpohperisi dedi ki...

bence de süper fikir :) topic up olsa keşkem :/

karar verek gençler fireşmidir herkese

CraZy_boy_17 dedi ki...

başka bi arzunuz milady?

Sophie dedi ki...

bana sakın haber verme olur mu pohpohperisi!

tuku dedi ki...

ben veririm ayıpsın cicim. biri mangalı yakar biz doğada fotoğraf çekeriz ehuahea

Adsız dedi ki...

olum iyi güzelde tv yi falan da götürelim pes atarız. :(

müjde dedi ki...

@sophie
bu blogta bir kural geçerli ki oda şudur
burada yazıyorsa ve erkek değilsen çağırmaya gerek görmüyoruz atla gel
ama
kız olmayan arkadaşlarımızın ikametgah ,ncüzdan sureti (t.c. mutlaka yazmalı) iki foto CV ve taahütnameyle birlikte
muratlı sk. ATA 21 PK 34380 adresine karşı ödemli olarak yollamaları rica olunur

Adsız dedi ki...

"at ile gel ama ehehe :)" esprisini adsız şekilde yapabilmektir beni bu siteye bağlayan.

TrexxxXx dedi ki...

aga o değil de; birimiz çıkıp "HEY BUNU KUTLAYALIM İÇKİLER BENDEN EHEHEHE" gibi zengin çıkışı yapmadı orası kötü işte :(

müjde dedi ki...

trexx saçmalama olum sendeniz diye biliyordum ben

di mi tuqu

TrexxxXx dedi ki...

asşlkdjalşskjd sikerler.