28 Ocak 2010 Perşembe

I Hope They Serve Beer in HELL


saygıda kusur etmediğimiz değerli abimizle birlikte gayet izlenesi bi film öncelikle. gerçi keşke sona doğru klasik hollywood mutluluğu yaşamasalar olmazdı aq DEDİRTMİYO değil. erkek bloğu olmamız ve hepinizin benle bro takılmanız falan izlerken kendinizden bişiler göstericek size gayler(benle bro takılmayın olm artık erkeğim falan diyin bana).

neyse okurlara çözümleme yapacak olursak 3 bro var karakterler birbirine zıt, bekarlığa veda partisi var(bu klasik konu sizi uzaklaştırmasın), strip club var gel beni al.

mükemmel bi bilog olduğumuz için, altyazılarda öküz olduğumuzdan anlamadığımız yerleri açıklayan notlar varya onun gibi bişi yazıyoum şimdi: sonuçta amsterdamdan miamiye barcelonadan marsilyaya çok gezip çok abili muabbetler içine girmiş bi biloğuz ama aramızda strip cluba gitmemiş olanlar olabilir. ben şahsen yadırgamam. olabilir. yadırgamam yani. neyse işte öyle mekanlarda ister special olsun ister masada lap dance olsun o ablalara dokunmak falan çok ciddi yasak yani muhtemelen biliyosunuz ama abi anons geçiyo müzik arasında öyle böyle değil.

---spoiler alert--- (bunu yapmak için ölüyodum)

olm tayfa size söylüyorum,
hangimiz bi midget görünce yanına;
hey i'm gulliver diye yaklaşırdı acaba...
uehfkajdhsjaksdhf yarıldım

---spoiler alert---

1 yorum:

henkmudi dedi ki...

"based on a true story.... unfortunately" yazar filmin başında