26 Ocak 2010 Salı





kelepçe çesitlerimiz mevcuttur

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Kelepçelenmek ve kelepçe güzelde bu karının hiç bir türlü gideri yok.Ayrıca memeleri de çok çirkin duruyor.

müjde dedi ki...

@adsız
kesinlikle hak verdim sana ama iş guc yogunluk araya boylelerinide karambole ohmm
neyse sizin için yeni birresim eklerim ama bu da kalsın red head bıg bboobs seven arkadaslar kırılmasın
ki diger bir yandan red head big boobs kolay bulunmaz genelde bunların gogusleri aadır

Adsız dedi ki...

Tabi yoklukta iyi gider. Benim için koyacağınız resime şimdiden teşekkür edrim müjdecim...

müjde dedi ki...

@adsız
buyrun efendim yeni resminiz umarım beğenirsiniz bi de umarım erkek değilsindir bir erkek için bloga resim koymak bende pezevenk duygusu yaratır kız ol lütfen erkeksende kestir et Amin

Adsız dedi ki...

Bunu beğendim rahat ol canım kendini pezevenk gibi hissetme.Kızım yok kadınım. Resim için de ayrıca teşekkür ederim.

müjde dedi ki...

ne demek efendim sen erkek olmadıktan sonra internette kelepceli hatun kalmayana dek her gun bi resimkoyarım

yeminle elimde değil sevmiyorum memesi olmayan insanları:)

Adsız dedi ki...

O zaman beni de seviyorsun.Bu memeli ve kelepçeli kadın resimleri senin ilgini çekiyor kelepçeli ve memesi olmayan da benim ilgimi çekiyor. Bir kıyak yapda bir de memesiz kelepçeli koysana.

müjde dedi ki...

:) cook guzel cevaplar hazırladım ben sana ama acele cıkmam lazım
yeap seni sevmemek elde mi memen var kelepcen var (yoksa ben hediye ederim:)
memesiz kelepceli resim koymak toplum tarafından hos karşılanmaz gay derler ibne derler sonra bana ama sizin için bişiler yapılabilir