30 Ocak 2010 Cumartesi

gelin bakayım yamacıma

Hava muhalefeti nedeniyle gizem hatununun mezuniyet şeysini ve serci insanın tezkere( o da bir nevi mezuniyet sayılır) şeysini kutlamak için daha önce konuştuğumuz piknik olayı yağmur ve balçığa saplandığından mekanı benim ev olarak değiştirmiş bulunmaktayız.

Kalabalık ve öküz gibi içen insanlar olduğumuzdan ben dün gece evde rakı yapmına başladım. Ayrıca kurduğum düzenek diğer çeşitli aktivitelerde de kullanılabilinir. (tireks hortuma bakıp yanlış anlama) Şarap içesi olan üzümleri ezmeye başlasın, eda şimdiden söyliim pazar günü jack yok :D


Bekren insanı da sizler için pazar sabahı çok erken saatlerde kalkarak balık tutmayı kabul etmiş bulunmaktadır. Ama cenabet herif muhtemelen en fazla kafasını tutacağından et ve sucuk seçenekleri daha ağır basmaktadır.

Acaba sıkılır mıyım diye düşünenler için (ki hiç sanmam)evde bir adet bilgisayar, bir adet psII, bir adet hector, bir adet de böle şınav mekik neym çekilen bi alet(anneme kakalamışlar o da bana kakaladı), tireks insanı vb. çeşitli aktivitelere yarayacak şeyler bulunmaktadır. Ayrıca modellik yapmak isteyen olursa canıma minnet. ahaha ( mujde senin bacakları kesin çekiyoruz hacı)

Bu kalabalık olacağımız gün, aylardır fantazzim olan ve 4-5 kişiye ihtiyaç duyduğum, bir aktiviteyi(?) de hayata geçirme planlarım bulunmaktadır.

Amsterdam tadında (herkes gönderme yapmıştı, ohh bende yaptım rahatladım) kekle başlayacak gün içerisinde ayrıca canlı olarak izleyebileceğiniz galatasaray-denizli maçı da olacaktır. ( öyle açık durur televizyon arada bakarız ahaha)

olm ben neyi pazarlıyorum lan?

program budur.

16 yorum:

o diil de dedi ki...

sophie işittiysen ses ver yoksa mesaj yağmuruna tutarım seni.

CraZy_boy_17 dedi ki...

4-5 kişiye ihtiyaç duyduğun aktiviteye 4. olarak katılmaktan onur duyarım :)

bu soğukta balıkla uğraştırmayın beni hasta olmak istemiyorum (ben ayı gibi tutarum balığı. bare hand rocks)

ayırca cumartesi akşamı teras temizleme mevzusuna girişeceksen ben de gelebilirim..

pohpohperisi dedi ki...

o aktiviteyi pms yazarlarıyla yapmalı bence blog kapağı için.

pohpohperisi dedi ki...

bide blogun tarihi mi kaydı yoksa bugun cumartesi mi :S

adam dedi ki...

post yukarıda kalması için editlendi efenim

tikes dedi ki...

jasldjalksjdlkajsdlkajslkdkjalksjdlkajsdlkajsldkkjaslkdjalsjdlasdlkaj

olum psII ile aynı kefede oldum mnskym. bekir'e zaten arkadaşlarını öyle çağırıyor "olum pes oynarız, film izleriz, tireks falan var işte" gibi şeylerle jalkjsdlkşajsd :((

pantalon balığı esprisiyle hayat bulmak istedim bi an sonra vazgeçtim.

Adsız dedi ki...

tikes
alskjdaşlkjsdşlkajsdşlkajsdklş

henk dedi ki...

pantalon ne mnskym?! rafet el roman mısın sen

aynen dedi ki...

ulan neler dönmüş yeaa amma uyumuşum. işiniz gücünüz yok mu yeaaa gidin yatın...

tireks dedi ki...

serci seninle sikişeceğiz bazı konular hakkında haberin olsun.

o diil de dedi ki...

benim 4-5 kişilik planımın fotoğrafı bloğa koyulamaz hele ki kapak olarak hiç koyulamaz aahahaha.

düşündüğünüz gibi diil. :D

henk dedi ki...

başka bişi düşünemiyorum

o diil de dedi ki...

o diil de kol alalım pazara kadar.

o diil de dedi ki...

@henk

daha güzel bişi olm

müjde dedi ki...

mükemmel ve ötesi

sophie dedi ki...

sophie işitti onayladı ancak gizem hatun ile beraber ancak ben gelebilirim ki... ama katılacağımdır pek de mutlu olacağımdır ek not modeliniz saçını değiştirdiiii