25 Ocak 2010 Pazartesi

fıkra anlatan ya da seven bi adam değilim.
sizin de öyle olduğunuzu pek sanmıyorum (aranızada fıkra anlatmayı seven varsa dinlemek isterim, fıkralara bayılrıım. bi de ironi seviyorum ama onun konumuzla alakası yok)

fıkranın birinde temel doktara gider ve derdini anlatır:

"doktor bey; sol koluma dokunuyorum ağrıyor, kafama dokunuyorum ağrıyor, ayaklarıma dokunuyorum ağrıyor..." diye devam eder. doktor da bütün vucudunun filmini çeker ve temelin sağ işaret parmağının kırık olduğunu görür falan...

bunu neden anlattığıma gelirsek: ben bunu yapan adamla bira içtim hatta hep içiyorum ve bununla övünüyorum...

her ne kadar sırtındaki sivilceyi iğne batması zannederek bir kaç defa koltuğun sırtlığını didik didik etmemize neden olsa da bana bu gururu yaşattığı için o diil de insanına teşekkürü borç bilirim

1 yorum:

o diil de dedi ki...

göt! ahahaha

hacı ama bak iğne gibi batıyordu lan. eşşek kadar adam olduk iğne batmasıyla sivilceyi farkedemem mi, farkederim. bu ilginç bi sivilceymiş demek ucu iğne gibi falan ne bilim. :D

beni serkana özlem mahvetti, ya da bu havalar.

göt! ahahaha

(iki göt arası konuşmalar)