27 Ocak 2010 Çarşamba

öğrencilik zor zanaat mirim


aranızda benden başka öğrenci kalmaması bu sene mezun olma isteğimi artıtırsa da mezun olmak için herhangi bir çaba içerisinde olmamam beni korkutuyor be pms

bütlerden önce "hocayla konuşalım sınavdan sonra" geyiklerine artık teslim olacağım sanırım ama ne diycem aq ben adama?

kendimi hocanın yerine koyarsam: arakhna gelse bana hocam işte bak yıllardır okuyorum bitirym artık falan dese "he" der gönderrim. zerre umrumda olmaz.
ama arakhna değil de şöyle ceren modeli bi şeyler gelirse her türlü yardımcı olurum lan...

demem o ki aranıza ceren varsa sevindirsin şu gariban öğrenciyi

7 yorum:

TrexxxXx dedi ki...

olum ben de okuyorum. :(

o diil de dedi ki...

ben sana katılmıyorum bro. tam tersini yaparım ben. sen gelsen bitiriim artık falan desen aynen yardım ederim. çünkü bana bir faydan yok. siktirgit yani.

Amaaa bu tip ceren gelse sikseler geçirmem hacı ne gerek var. Gözümün önünde olsun.

arakhna dedi ki...

yüksek sayılmaz bence lan

henk dedi ki...

hacı teoride ben de okuyorum lan. pratiğim yok ama benim

poh dedi ki...

bi hocaya şunu yapamadan mezun oldum içimde uktedir.

TrexxxXx dedi ki...

@ henk

kardeşim türk eğitim sisteminin en önemli sorunu zaten o. hep teorik eğitim var ama hiç pratik yok. bunun hakkında "türk eğitim sisteminde başarıya giden yolda ufak ayarlar ;)" isimli kitabımı alırsan daha çok detaylı bilgi bulursun. jalksjdalk

arakhna dedi ki...

@henk

olm tireksin ki biraz kabul edilebilir sonuçta ama senin teoride okuyosun ve kısmen aramızdasın o yüzden no worries bro