27 Ocak 2010 Çarşamba

bu gun oğrendim zillosh bize guzel şeyler yazmıs
umarım yazıdaki ' amsterdam ortamında havası' nın manası bizim anladığımız sekildedir.bazı yazar arkadasların tutumu yuzunden: blogta hafif efemine bir hava oluşmuş durumda yoksa biz kesinlikle gay değilliz' yani olmadığımızı sanıyorum tabi herkes kendinden sorumlu hacı...
dogruya dogru ben umuttan suphelenıyorum. tuqunun dudaklarına falan bakıyor devamlı gerci mubişte tuquyla benden supheleniyor yan odaya gecip once kapısını kilitliyor + sonra muzığın sesini acıyor rahatsız olmayalım diye bekir 100 bine veriyor(sahibinden krediye uygun)olum cook igrenc insanlar olmusuz bız (bi kankaleitem temiz)
buradan size seslenmek istiyorum zillosh hanım çook sağolun çok iyisiniz ama biz bu odulu alıp saflıgını bozmadan onu kirletmeden once bir daha dusunun isterseniz...

1 yorum:

tireks dedi ki...

ulan biloğun bütün kuğl havasını bozdun. ajslkdjlas salak herif.