3 Şubat 2010 Çarşamba

Lost dedim vermedi TBBT dedim verdi ;)

Şimdi geçenlerde metrobüste başıma gelen bir olayı size anlatacağım.

Avcılardan binmişim metrobüse malum yere gidiyorum. Ipod umda bazı müzikler böyle şekil şekil hareketlerimle müzik dinliyorum. Yanıma bir hatun geldi ve benimle konuşmaya çalışıyor. İşte ne bileyim "mecidiyeköy'e gidiyor mu?" , "bizi ab'ye almıyorlar neden yaf :(" , "taksim'de ucuz bira içilecek yerler biliyorum. bir biraya da sarhoş oluyorum ben :D" gibi söylemlerle bana yakın direk organizasyonu düzenliyor. askldjalskdj... Aldım bunu karşıma dedim ki "hanımefendi, verecek misiniz?" "yok yahu ne alaka. ayh üstüme iyilik sağlık" gibi bir çıkış yaptı. "o zaman afedersiniz ama siktirip gider misiniz? afedersiniz :( " dedim ve yolculuğuma devam ettim.

evet böyle. jalskdjkals başlıkla da alakasız oldu sikerler. öptüm.

1 yorum:

mujd dedi ki...

mükemmel uyum