1 Nisan 2010 Perşembe

1 nisan

14 yorum:

yeşil cüce dedi ki...

afallattı böyle bi sersemletti sabah sabah noldu bu cocuklara dedim ne bilim lan ben nisanı 1 i

henk dedi ki...

sikiym!
ahhahhahha
süpermiş lan bu hiç değiştirmeyelim!

TrexxxXx dedi ki...

rakının şişede durduğu gibi durmaması

Adsız dedi ki...

Gay blogu gibi olmuş lan

CraZy_boy_17 dedi ki...

şu tiineyç kızın yerinde birbirinin dudağına bakan erkeklerin fotoğrafı olsaydı eğer sen haklı olurdun ama şimdilik siklemiyorum seni

ıloveraki dedi ki...

ahahahahah

unutmuşum lan
o diilde henki kovmanın günün anlam ve önemiyle alakası yok di mi

Unknown dedi ki...

kıspet :/

henkmudi dedi ki...

kim kovdu lan beni

miley cruiseeeeeeeeee dedi ki...

yha enn qötü pic'imi koymushsunaaaazz :'((

demokles'in kılıcı dedi ki...

oylama yaptık kanka

sayın henkmudi
son zamanlarda
toplantı,zirve,rakı masası,gokart,paintball,konser,kentucky,serkan abi bulma çalışmaları,gece gezmeleri gibi aktivitelerde faal rol almadığı görülmüş olup oy birliğiyle PMS yazarlığınız sonlandırılmış bulunmaktadır.bundan sonraki hayatınızda başarılar dileriz.

aynen imza
o diil de imza
crazy_boy_17 imza
trexxxXx imza
ben imza

yeşil cüce dedi ki...

şakaysa komik değil cildiyse pürüssüz

ha-biss-ruh dedi ki...

lan bi an için yeni theme sandım ciddi ciiddi ahah...

bi de @ günün esprisisisi
Hakaten kartal'da götürülesi hatun yok, zamanında hepsini kamyonlarla pendik'e taşımışlar çünküğ. :((
öyle gerekmiş. klşdsflşlşlş

Adsız dedi ki...

jfdskljfkldsjlkflkdsflkjdslkfsjfkdsjfkldskfdsj

Lan pembe pembe tema üzerinde Karl Marx, kapitalizm falan yazıyor ya, o ilginç. Yanından çiçekler akıyor. : (

laaaan konuşup dursan neye yarar dedi ki...

insanın neşe dolmasına 22 gün kaldı aman ne hoş