17 Nisan 2010 Cumartesi

Taksi dırayvır ?!

2003 Dünya Ralli Şampiyonu'na şu aşağıdaki cümleleri kurdurtan taksici İstanbul'da bir yerlerde kimbilir ne hareketler çekiyor... kjdsaklsjdlkajdl...

“Ekip olarak Pendik’ten bindiğimiz taksinin şoförüne Taksim’e yemeğe yetişmemiz gerektiğini,biraz hızlı gidip gidemeyeceğini sorduk. Film ise tam olarak bundan sonra başladı. İnanılmaz bir pilotla yolculuk yaptığımızı farkettik. Yaptığı makaslara ben bile inanamadım. Sadece arkama yaslanarak dehşet içersinde olanları izledim.”


Taksiden inerken de şunu eklemiş;

“Eğer seni daha genç tanısaydım, kesinlikle takımıma alırdım."

Şurada.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bakirkoy-Taksim dolmuslarina binseymis takim tamamlanirmis harbi

Adsız dedi ki...

Bakirkoy-Taksim dolmuslarina binseymis takim tamamlanirmis harbi