23 Nisan 2010 Cuma

Bir 23 Nisan yazısı

-Pms ahalisi, yeey,  23 Nisan'ımız kutlu olsun la. - bu arada piemes diye mi okuyorsunuz yoksam pemese mi?- -elimde olmadan piemes diye okuduğumu farkettim- -yapcak bi' şe' yok- -lanet olsun sana İngiliz kültür emperyalizmi!-

-Çocukken negzel misafirliğe gidilen evde sokağa çıkma şansına sahip olduğumda mahallenin çocuklarına sorgusuz sualsiz bulaşabiliyordum. Direkt bi top oynamakmış, bir bisikletmiş, bir sokak köşesinde rezil bir evcilik oyunuymuş ... -yapraklar ve tebeşir tozları lkdjslkjlakfjlksjfd- Çok 23 nisan havasındayım sanırım lkdjaslkjdlaksjd

-Şey oluyor, nişan. Yıllaaaar yıllar önce -iki sene- tren ortamında  [öğrenciyseniz ve ada ekspresi ile okula gidiyorsanız, her şeyin çok güzel (çok yiyiş, muhabbet,  nadiren içiş vs vs) ya da çok feci (hiç yiyiş, muhabbet ya da içiş vs vs) ya da çok feci bi şekilde güzel (ultimate yiyiş-içiş vsvs) olabileceği ortamda]  denemeler yapan ama en az yiyişen hatunla -nişanlanacağı adam dışında skor: 0 (sıfır)-  deneme bile yapamayan ve haliyle en az yiyişen adamın -nişanlanacağı kız dışında skor: 0 (sıfır)- nişanlanacağı haberini aldım ve mutlu oldum sevgili Pms.
Çok düzgün insanlardı.
Grubun geri kalanı dağıtmıştı kjashkajsadakasjjdla
Neyse ama, sonuç olarak grubun sevişken parçasının; toplum tarafında kabul edilemez bulunacak faaliyetleri (faaliyetlerimizz) sonucunda bence bu ikisi birbirinin değerini anladı  ve şimdi nişanlanıyorlar ve böylelikle işte hayırlı bir işe vesile olmuşuuuzz (olmuşuzdur). Hem yiyiş-içiş boşa gitmemiş oldu.
Çocuklarına anlatamayacakları için ise üzgünüm. :(  -ben anlatabilirdim büyük bir zevkle halbuki-

-Çocuklar demişken, 23 Nisaaaaaan kuuttluu oolsuuuun.

1 yorum:

müjde dedi ki...

ahahahah
Pİ-EM-SE
nişanlanılacak kız bul lan bana ateist