5 Nisan 2010 Pazartesi

7-8 yaşlarımda yaptığım araştırmalar sonucunda kendi zihnimi okuyabildiğimi fark etmiştim.
ilk başlarda bunu kabullenmekte zorlandım. insanların bana bi "freak"mişim gibi bakmalarını istemiyordum. yıllarca bu sırla yaşadım ama artık sanırım insanların bunu öğrenmesinin vakti geldi! çevremde bana değer veren ve beni olduğum gibi kabuleden arkadaşlarım olduğu için çok şanslıyım. onlar sayesine yerine gelen kendime güvenim sayesinde artık bunu rahatça söyleyebilirim.

ZİHNİMİ OKUYABİLİYORUM VE BUNU ÖĞRENDİKTEN SONRA BANA UCUBEYMİŞİM GİBİ DAVRANMANIZ UMRUMDA DEĞİL!!!!

bu yeteneğimi geliştirmek ve başkalarının da zihinlerini okuyabilmek için çok çalışıyorum ama henüz başarılı olamadım. her konuda yanımda olan ve beni destekleyen dostlarım etrafımda olduğu sürece zamanla onu da başaracağıma inanıyorum...

1 yorum:

tireks dedi ki...

şey var kafalar aynı olunca olunuyor öyle şeyler. bunu test etmiştik kanka hatırlıyorsan. jslkdjlkajlk