6 Kasım 2009 Cuma

bilmeyen arkadaşlar için gelsin

masum değiliz hiç birimiz

10 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

ben masum sayılırım
en azından aranızda benden daha masumu olduğunu sanmıyorum
%46

müjde dedi ki...

en pure benimdir aranızda
kandırıp sikersiniz diye çaktırmıyorum

henkmudi dedi ki...

süper ben de bunu bekliyodum!
%66!

mujd dedi ki...

henkinin olduğu yerde bekrin esamesi okunmaz

Adsız dedi ki...

%32.. mu ha ha ha:P

Adsız dedi ki...

Simdi de %24 cikti. Almost there.

CraZy_boy_17 dedi ki...

soruların random olması haksızlık bence bana habire abuk sabuk sorular geliyor. yok ata bakmış mıyım, aman efenim meni tatmış mıyım tabi masum olurum ben...

@henk
olm seni tenzih ettiğim bi cümle yazıyodum son anda vazgeçtim tenzih etmek yerine siktir etmeye karar verdim
saygılar

henkmudi dedi ki...

eyvallah kardeşim

mujd dedi ki...

@oz-t
şaştım kaldım sen neymişsin yaff :O
@kreyzi
bırak arkadaşım bu random ayaklarını
@henk
sana ne desem ki

Adsız dedi ki...

O degil de.,

Bu blogu izleyen benimle beraber 52 kisi var. Bu linki bunlarin hepsi, hadi hepsi demeyelim de cogu diyelim, gordu ve tikladi.

Skor merakli turk genci bu testi cozdu, suphesiz.

Neden kimse sonucunu paylasmadi?

Cunku harbiden ya masum degiliz hic birimiz. Ya da.. :P