21 Kasım 2009 Cumartesi

Genelevde bir Meriç #2

Sami kardeşimin başlatmış olduğu yazı dizisinin ikinci bölümü.

Meriç olayını detaylı bir anlatımla aktarmıştı Sami kardeşim siz değerli ve kültürlü okurlarımıza.
Ancak bu yaşam formunu şöyle kısaca özetlemek gerekirse; kızların en yakın arkadaşı olan ve arkadaşı olan kızlarla istemeden arkadaş olabilmiş aslında onları en azından onlardan bir kaçıyla cinsel münasebete girmek istesede içindeki bilinç dışı (freud a selamlar) duygular sebebiyle bir anda Meriç olmuş kişilerdir.

Genellikle kızlar tarafından aranan olan bu insanların, aranma sebebi ise sadece "oturup konuşmaktan" öte geçmemesi ise onlarda bu Meriçlik duygularını istemese de dış ortamdan gelen tepkilerin bu duygunun perçinlenmesini ve daha da artmasına sebep olan bir sosyal kısır döngü yaratıyor.

Şimdi olaya bir arkadaş grubu içinde bulunan Meriç'in; arkadaşlarının "ulan meriçlik yapa yapa karıya çakamadı bu çocuk. elinden tutup karıya götürelim şunu" demeleriyle yapılan bir plandan bahsedeceğim. Ancak çok riskli bir plan olduğunu şimdi belirtmek isterim. Neden mi?... (3 nokta gizemi asşdkjşaskd)

Meriç dostumla muhabbet ettiğimde hep şu söylemlerle karşı karşıya kalıyorum. "X geçen bizdeydi işte. Böyle içtik falan kafalar süper oldu çok eğlendik." benim "eee sonuç?" diye sorumun üzerine "işte yatağa gittim uyudum sonra" cevabını almam benim için artık beklenen bir cevap olmuştu.

Sonra ulan dedim. Bu herif paso karı kız takılıyor ama hep aynı muhabbet. "Yattım uyudum" ,"eve döndüm akşam ama çok eğlendik :)" gibi bir sürü cevap aldım fakat hiçbirinde "sabahlara kadar çakıştık", "duman çıktı aga", "verdim eline kamazullahı ahahaha :DDD" gibi cevaplar alamadım. Bu garanti daha bir karıya çakmamıştır dedim. Bu düşüncemi gruptan bir arkadaşımla da paylaşıp bunu "karıya götürmek" şekline sokalım ve çocuğun elinden tutan adam olalım dedim. Arkadaşım da benimle aynı düşüncede olduğu için onu karıya götürmeye karar verdik...

Peki sonra ne mi oldu? ;)

Bekleyin göreceksiniz. asşkdjşaslkdj salaklar.

1 yorum:

MUJD dedi ki...

talebiniz kayıtlarımıza alınmıştır en kısa sürede konuyla ilgilenilecektir. saygılarımla