14 Kasım 2009 Cumartesi

flash tv de durmaksızın dans eden adamlar

Cuma: 23,20

Cuma'nın gelmesiyle birlikte bütün bir haftanın yorgunluğu alan akşam kahvesi ve sigara eşliğinde tv'de bir takım kanallara bakınıyordum. Show tv, atv, "kültürlü kanalı" cnbc-e ve e2 derken bir anda flash tv'de buldum kendimi. ismini hatırlamadığım bir programda canlı yayında bir takım adamlar ve kadınlar türkülerle yaşıyor çoşuyor eğleniyordu. Farklı bir paradigma anlayışı o an orada bulunan insanlarda...

Cumartesi: 12,30

Yeni uyanılmış. Duş alınılmış bir halde. Akşam dışarı çıkıp çıkmama parabolunda kalmış bir bünye olarak zamanın harcanması konusunda en etkili icat olan tv karşısında buldum kendimi yine. Bir takım cnbc-e dizilerine baktıktan sonra kendimi yine flash tv'de buldum. Hala dans eden, oynayan ve halay çeken bir topluluk mevcuttu. Sunucu şarkı söylüyor ve şarkının belli bir bölümünde "şimdi reklamlar biz burada eğlenmeye devam ediyoruz :)) " gibi bir anons yaptıktan sonra reklamlara geçti. Tv yi kapattım.

Cumartesi: 20,45

Akşam dışarı çıkmak için herşey hazır. Arkadaşın aramasını bekliyorum. Sigaram bitmiş. Tv'yi açtım. Son kapattığım kanal flash tv'ydi. Farklı bir dekor. Farklı bir konsept ama amaç aynı. Yine türküler yine oynuyorlar. Adeta bir şenlik havası...

Aga ne garip ortamları var onların. Çogarip gerçekten. Sakın alay ya da aşağılama güdülü bir post olarak düşünmeyin. Cidden aslında bir sorun var ortada. Nasıl bir düşüncedir ki non-stop eğlence olarak tanımlar yayın akışını. Ya ben hiçbirşey bilmiyorum ya da onlar çok şey biliyor.

2 yorum:

c.b.o dedi ki...

sen çok şey bilmiyosun

TrexxxXx dedi ki...

o zaman kimse bi şey bilmiyor

aklsjdşakl