9 Kasım 2009 Pazartesi

go-kart

umut u yendik biz
gerisi tartışmaya açık ama umut'u kesin yendik

11 yorum:

arakhna dedi ki...

abi niye tartışmalı olsun ya önce ben kazandım sonra sen...

bir izleyicinin dediğine göre umut o kadar yavaş kullanıyormuş ki adamlar gelip sormuşlar araçta mı bi sorun var diye.

TrexxxXx dedi ki...

dajklşksjdklşasjd

olum yol vedim ben size :( bekliyordum sizi.

tuqu dedi ki...

lan yavşaklar ne haber vermionuz en son haftaya demedik mi ibineler

CraZy_boy_17 dedi ki...

@tuqu

hacı sen işim var diyince bi test edelim dedik evin yanındaki mekanı.

gayet güzeldi bence haftaya oraya gidebiliriz ama derece almıyorlar o yüzden böyle aciyip muhabbetler oluyor.

ayrıca bu pistte 6 kişi yarışabilir bence...

TrexxxXx dedi ki...

jalksjdşlkas serkan abi ve aypod muhabbetiyle yarışırsak 6 kişiden en az 3 ü garanti ölür.

tuqu dedi ki...

ne kadar verdiniz la ?

CraZy_boy_17 dedi ki...

10 dakikası 20tl şey yapttık ama bence 10 dakikadan uzun sürdü.

prime timeda gittiğimiz için biraz kalabalıktı ve pazarlık şansımız olmadı ama daha fazla kişi ve daha saçma bi saatte daha ucuza gideriz gibi

MUJD dedi ki...

sağdan soldan baktım gay sahibi haklı pist olarak gayet güzel tasarlamış ama kuş balkışı bakıldığında penis şeklinde olmasından korkuyorum

TrexxxXx dedi ki...

beyler adam beni aradı.

bekir'in numarasını alamamış tam. ev adresini istedi bende ev adresini verdim.

kanka sorun olmaz değil mi?

tuk dedi ki...

metrobusle geliyoruz!

TrexxxXx dedi ki...

jlsjdalksjajsşlkdjaş

ben gelemiyorum : (