14 Kasım 2009 Cumartesi

Kız bloglarındaki fallfobia


*Amerikan ingilizcesi; İngiliz ingilizcesi karşılaştırmalı bir kelime esprisi var başlıkta.

Bir takım kız bloglarına bakınıyorum. Bakınmıyor değilim. Kaldırmak için falan değil olum valla öyle bakınıyorum. He kaldırılırsa iyi olur ama o amaçla şeyapmıyorum. Neyse aga olaya gireyim.

Şimdi sonbahar geldi ya; hele ki sonbaharın en yoğun yaşandığı dönem olan kasım ayında olunca böyle kız bloglarının templateleri sanki kahverengiye çalan bir renge dönüştü. Yahu bi' tanesine girdim monitörden yaprak çıktı. O kadar diyeyim.

Yazı temaları da hemen; yalnızlık, olamama, olduramama gibi böyle bir depresif hava var. Hepiniz mi sweet november çocuğusunuz yahu onu bilemedim. Sonbahar bu kadar düşürmemeli (başlık esprisi) siz kız dostlarım.

Lütfen biloglarınızdaki bu ani mevsimsel değişiklikleri abartmayın. 2 ay önce "vörld iz mayn \m/" temalı fotoğraflarla karşımıza çıkan siz kızlar, 2 ayda birden nasıl değiştiniz bi' deyiverin hele.

Hepinizi Seviyorum. Sevgi ve kelebekli günler :)

3 yorum:

AidaSalem dedi ki...

Depresyon da hayata dahil ;) Yoksayma. Ağaçların yaprak dökmesi gibi düşün bunu.. İki ay önce yemyeşildin noldu şimdi kupkuru kaldın diye sorabiliyor musun ağaçlara? Hayır. Geçecektir dert etme :)

Kirmizi dedi ki...

hayat zor lan tireks! toparlarız, korkma :))

TrexxxXx dedi ki...

ajsklşdjşaskljdşaksjd

valla çok üzülüyorum kızlar.

yapmayın böyle lütfen :(