23 Kasım 2009 Pazartesi

geleceğin generalleri


kanalları gezerken hemen hemen her kanal ana haber bülteninde çalışan çocukların zor şartlarına falan değiniyordu meğersem dünya çocuk hakları günüymüş.

atölyelerde, fabrikalarda çalışan 15-16 yaşlarında çocukların görüntüleri canımı sıkmaya yetmemiş gibi kameralarımız filistine çevrildi...
o gün sabahtan beri en büyük derdim downloadun biraz ağır olmasıyken, yarı yaşımdaki çocukların taşlarla ülkesini savunmaya çalışması ağzıma sıçtı
gidip yatayım bari

2 yorum:

o diil tuqu dedi ki...

ya bu çocuk olayı garip hacı.

ben şartlar ne olursa olsun çocukların kullanılmasından yana değilim.kahpelik geliyor bana ne biliim.

tabi şartlar...

kreyzi dedi ki...

kullanıldıklarını sanmıyorum daha çok bilinçli bir tercih bence

"kendimi onların yerine koyuyorum ben yapmazdım" diyeni de anlayamam.
kimse kendini onların yerine koyamaz onların yaşadıklarını anlayamayız sanırım...