18 Kasım 2009 Çarşamba

lezbiyen fahişesi



*dün national geographic'te ''lezbiyen orospusu''yla ilgili bir belgesel vardı. kesinlikle herkesin izlemesi gereken bir programdı. bekirle saatlerce lezbiyen .rospularından konuştuk ve saatlerce daha konuşabilirdik sanırım.ve o meslekte olsak işi yapan kısımda olmamıza rağmen her hangi bir ödeme almasak bile mesleğe saygımızdan dolayı kimseyi yarı yolda bırakmazdık öyle de terbiyesini aldık bu işin


*bu arada seksi lezbiyen ne demek hacu lezbiyen zate seksidir boşu boşuna harf israfı hatta ve hatta anlatım bozukluğu sebebi (çirkin olan karılar lezbiyen değil onlara eşcinsel demeyi tercih ediyorum ben ki beynimdeki lezbiyenlik müessesesi sukut-u hayale uğramasın

6 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

3. satırda orospuyu neden sansürlediğiniz sayın mujde?

müjde dedi ki...

aslında hepsini öyle yapacaktım ama orospu kelimesinde vurgunun önemi nedeniyle yapamadım

o diil de dedi ki...

ben "o meslekte olsak" kısmını anlayamadım. bilgi dağarcığıma da ışık tutsana bekren

TrexxxXx dedi ki...

sızıntı dergisinden bu yazının kopyası var!

Unknown dedi ki...

yahu mujde insanı kısa kesmek adına muhabbetin tamamını anlatmamış (ya da deli olduğumuz anlaşılmasın diye detaya girmemiş) ama "o meslekte olsak" lafı açıklama yapma gereği doğurdu sanırım:

tahmin edeceğin gibi serkan ben ve sami izledik belgeseli (tv.nin sesi kapalıydı bu arada) bi sahnede bizim lezbiyen fahişelerin yanına bi tane elaman geldi biz ona "mega jigolo" diyoruz.
adamın işi sadece biseksüel hatunlara 3some'a gitmek. yol+yemek+ssk falan eline ayda ne kadar para geçer onları falan da hesapladık...

sikeyim ya daha anlatmıycam şimdi burdan bakınca iyice manyak gibi görünüyoruz ama sonuçta "o meslek" diye bahsedilen şey mega jigololuktan başka bir şey değil

saygılar

müjde dedi ki...

saygın bir meslektir kendisi.

gitsen ingiltere ye
-kraliçe kraliçe desen ben windows u buldum aids aşısını buldum hipokratım sağlığı heredotum tarihi buldum desen seni iplemez ama ben mega jigoloyum dedin mi dibi düşer akan sular durur,kraliçenin bazı yerleri hariç