8 Ocak 2010 Cuma

can not resist the judas kiss



lost'un, 1 aydan kısa süre sonra gösterime girecek olan son sezonunun yeni posterleri yayımlandı. tanıtımda da vinci'nin last supper'ı kullanıldı.

lock'un isa modelinde olması ve judas'ın yerinde said'in olması (hatta aynı renk giyinmişler) bu sezonda said lock'a ihanet mi edecek diye kıllandırıyor.
hurley ve said'in ayaklarının altında kuru kafa olması onların öleceği anlamına geliyor olabilir.

önceki sezonlara dair hiç bi bok hatırlamasam da 2 şubatı bekliyorum inceden

9 yorum:

henk dedi ki...

claire mi o ?
hassiktir claire lan o!

Oyuncakçı ADAM dedi ki...

başlasın artık :)

CraZy_boy_17 dedi ki...

sol taraftaki hatunun adını hatırlamıyorum ama "lead char"larla takılması, hatunu bu sezon baya bi göreceğimiz anlamına geliyor

mujd dedi ki...

ohh ortama bak a.q. bi ziyafet vermedikleri eksik kalmıştı..
neyse benim anladığım kadarıyla son sezona gelirsek(senaryoyu yazmanın verdiği rahatlıkta var tabi onuda gidin bulun)
benim anladığım kadarıyla demiştik yine diyelim
1-isa bu sezon diziye gelecek
2-adnan oktar mesih olarak adayı ziyaret edecek
3-isayla adnan arsında bir takım gerilimler olacak
4-müslüm gündüz kate'le yatakta basılacak
5-AQP adaya kömür yardımında bulunacak
6-lock ölecek (tahminen soba zehirlenmesi)

Oyuncakçı ADAM dedi ki...

Behlül'üde bu diziye bekliyoruz :))

pohhh dedi ki...

2 şubatta başlıorreee

pohh dedi ki...

o diil de star wars yapcas mı 6lı

CraZy_boy_17 dedi ki...

23ocak cumartesi bizde toplanır takılırz.
pazar da akşama kadar izleriz diycem ama 3. filmden sonra pes atalım deriz gibi geliyo bana :/

müjde dedi ki...

onu gizem'e demeyeydin keşkem