1 Nisan 2010 Perşembe

iş fırsatı (part time)

biraz önce Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankasının sermayesinin 25.000 tl olduğunu öğrendim.
sikerler olum 3-5 toplayalım blogca bankaya girelim.
ama şimdiden söylim
1-paraların üstündeki imzayı ben atarım hacu
2-bankanın önü her sabah sulanacak
3-ilk kazandığımız para çerçeveletip asılacak
4-altın rezervlerinin bulunduğu odanın anahtarı hiç bir şekilde komşuya bırakılmayacaktır.(odaya girişte herhangi bir sınırlama olmaması mahalleden arkadaşlarımızı getirmemizi veya hepimizin kuyumcu dükkanı açmasını gerektirmemektedir.)
5-paranın üstüne serkan abinin fotosunun konmasıyla ilgili çalışmalara yoğunluk verilecek,(başarılamaması halinde benim dayı oğlu var çok güzel resim çiziyo ona karalatırız bişiler)
6-rus,ukrayna,arjantin,japon ve angola merkez bankalarıyla ilişkileri ben üstlendim gerisi aranızda şey edin işte(pigmesi bol bi yer vardı afrikada orada benim hacu)
7-yastık altında 100-200 dolarımız var diye doların kurunu yükseltelim fikri kime/kimlere aitse vazgeçsin o fikirden (mantıklı lan aslında)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Blogu acmamla kapatmam bir oldu. Sonra yine actim, yine kapadim.

Tobe yarappim sen gunah yazma bu aciz kullarina.