10 Aralık 2009 Perşembe

ciddi ol...

...dedi. sağlık bu şakaya gelmez. peki dedim ciddi olalım. şimdi hacım bunun yan etkisi falan araştırılmadı sakata gelir miyiz? civalı mivalı zımbırtısı var bunun bi de. olm civa hepsinde var dedi. ne civasından bahsediyosun sen. normal grip aşısında da var derken sol kolda bi sızı oldu benim. anam noluyoruz diyemeden ilacın zerkedildiğini anlatan o baskı gibi acı gibi his yerleşti omzuma.

aha dedim yarraklara geldik.(ciddi manada boku yuttuk da diyebiliriz) hangisi o hangisi derken doktorun elindeki cıvasız aşıyla babama bişiler anlattığını gördüm. yakınımdaki tüpte ise bulanık böyle iğrenç bi sıvı vardı. hakkaten civalı aşı zararlı mı değil mi onu ilk elden öğrenicektim sanırsam.

neyse bu işin hikaye kısmı. olm ölebilirim lan. tırsıyorum. 15 günden fazla bişi yazmazsam biloga bi arayın.

şeyolmasın.

6 yorum:

mujd dedi ki...

başımız sağolsun

Adsız dedi ki...

Bir sey olmaz hayatim en fazla ters yurumeye baslarsin 2 gun sonra, deli diye bir sey demez kimse.

Espri degil bu :(

henkmudi dedi ki...

nası yani aşı olan ters mi yürüyomuş?
aşı olan sakata mı geliyo oz-t?

Adsız dedi ki...

http://globalgrind.com/channel/news/content/1078703/Cheerleader-Walks-backwards-after-SWINE-FLU-SHOT/

Evet ama bu milyonda bir ihtimal.

Bir de civali mi civasiz mi olmus, orasini yazmamislar :(

henkmudi dedi ki...

"jerking and twisting"
bişi diyemedim. oha

Adsız dedi ki...

Hala ters yurumeye baslamadiysan civasiz igne olmussun demektir, allah-u teala'nin lutfu tum yasadiklarimiz.