7 Aralık 2009 Pazartesi

fuckbody'ye 1 nisan hediyesi

12 yorum:

e. dedi ki...

sarışın sevmeyiz de bebe taşmış

mujd (52 bakkal) dedi ki...

ben kasten gthurst olmadan sevişemiyorum tüm cinsel hayatımı gthurst üstüne kurdum ve gthurst olmadan önce bu işi nasıl yaptığı yaparken ne kadar zorlandığımı hatırlamak bile istemiyorum

teşekkürler gthurst

mujd (32 ev hanımı) dedi ki...

ev işlerini yaparken bile gthurst kullanıyorum beni zinde tutuyor gthurst kullandığımdan beri 5 kere verdim beyimde mutlu bakkalda

ty gthurst

mujd (15.5 öğrenci) dedi ki...

gthurst aldım alalı cinsel hayatım inanılmaz renklendi

yok bi cacık hala paso 31 a.q.
ama halı ,yastık ve elim üstündeki uygulamalarda ki başarısı beni oldukça tatmin etti

kısmet

müjde dedi ki...

@naber
naber?*
sarışın sevmeyiz derken kesinlikle severiz ama daha çok sevdiklerimizde vardır

mujd (44 rahip) dedi ki...

misyonerlik uygulamasında 1 numara

holy gthrust

mujd (26 anarşist) dedi ki...

otoriteye gthurst girsin

mujd (32 kapital sahibi) dedi ki...

eski gthurst'ımı attım yenisi aldım şimdi mutluluğum ikiye katlandı

pohpohperisi dedi ki...

dogi sıtayl olayı bariz yalan da..

e. dedi ki...

@mujd
ilgi alanımda misyonumda vizyonumda kelime dagarcıgımda yoksun sarışın erkek

iidir buarada senden

müjde dedi ki...

@naber
erkegin hiç bi turlusunu sevmedigimize emin olabilirsin

çekilmez yaratıklar ama siz oyle misiniz

müjde dedi ki...

bir gun bi tanenize dokunucam hemde yanlışlık olmadan kasıtlı ve kararlı sekilde buna eminim

inşallah yani
amin