25 Aralık 2009 Cuma

gün

*10dan 00.03 e kadar çalışmamla baslayıp 00.20den 04.28 e kadar içmemle son buldu fresh bence
*ben giderken yılbası hesabı suslemeye girişmişlerdi ve sunu demek istiyorum ki ' olum istiklali belkide tarihi boyunca ilk defa çok guzel suslemişler kafanı kalırdığında her yer ışıl ışıl a.q.madan gorun derim bir gece derim
*cahit berkay vardı jazzstopta 30 dk falan sahneye misafir oldu. mogollarla birlikte harikaydı.korkütük sarhos bunu saklamayacak kadar içten( içen adam her zaman iyidir) kendisini dinlemekten duyduğunuz keyfi soylediğinizde sapkasını çıkartacak kadar beyefendi. yanında güzel olmasada çıtır sayılabilecek bir hatun vardı çapkın bir de gelde sevme adamı
*taksi parasının koymaya baslaması fakirleştiğimin gostergesi tamam kabulediyorum ama yıllardır 6 kusur liradan başlayıp uzun sure 7.49 tl ye(milim sasmadan) gittikten sonra 11 lira tutması koyuyor 10 tlde sorun yok zaten o ucreti göze aldım yalnız o 1 lira yok mu odur beni bitiren
(5 yıldır yogun taksi kullanıcısıyım(ya da dım)4 tane çok iyi 2 tane aile dostu statüsüne gelmiş(evine bilardo oynamaya çagıran.çocugunun doğumundan yürümesine oradan neredeyse okul cağına geldiğine sahit olduğum) insanlar var ama gece tarifesi kalktığından beri yuzlerini gormedim ne cıkarcı bi yavşakmısım haberim yokmuş
*theyoungturks.com/ eglenceli gibiler aslında ama çokta değil isimden sanırım ama yine de sunu oneririm ama bunlarda değismiş gormeyeli

Hiç yorum yok: