8 Aralık 2009 Salı

farklı bilinç halleri

Tunceli pülümür çayı kenarında tam olarak kıro diye tabir edebileceğimiz abiler oturmuş suyla ilgili atraksiyonlardalar.sonra bu abilerden ikisi kuma oturuyor bi diğer eleman bunların kafasından aşagı oluk oluk kum döküyor,öyle böyle diil bildiğin adamın yüzü gözü gözükmüyor ama kum geldikçe zevkten dört köşe olmuş kocaman ağzı açıldıkça açılıyor güldükçe gülüyor...


düşünüyorsun ben bu insalarla aynı ülkede mi yaşıyorum diye


bu insanlar mı mutlu ben mi mutluyum diye. ben daha özelim : şu okulu bitirdim şurada çalısıyorum, şu kadar para kazanıyorum...


fakat farkında değiliz, bize bakan başka insaların aynı cümleleri bizim için sarf ettiğinin:


bu insanlarla aynı gezegende nasıl yaşıyorum aynı havayı nasıl soluyorum diyerek..


belkide o adam kumlar basından aşağı dökülürken attığı kahkahalarda gerçekten mutlu bizden de ; ömür boyunca kazanacağı paradan fazlasını bir kaç saat içinde harcayan diğer insanlardanda


insanlar çook para kazanır ve daha çok kazanır ve daha da çok sonrada ferrari alırlar , iyi de peki sen ferrarinin sahibiysen ,be amına kodumun çocuğu zaten senin, istediğin gibi yaptır istediğin kadar bin daaha derdin ne hala para kazanayım.çok para kazanıpta bineceğin arabayı zaten sen üretiyorsun demezler mi adama

1milyon dolar (tl de olur hiç sorun değil) büyük para çok şey yapılabilir uğruna :adam öldürülünebilir,sevmediğin bir insanla evlenebilir,uyuşturucudan kadına herşey satılabilir hata daha da aşağılıkça seyler.o kadar param olsa hayatı loopa alırım hacu fresh bi daha para kazanayım diye uğraşmam yerim yiyeebildiğim kadar iyi de brunei şeyhinde bill gatese milyar dolarları olan dünya kadar insan var ve hala ticaret hala para peşindesiniz ne yapacaksınız o kadar parayı sizde biliyorsunuz yok aslında o paralar sadece bilgisayar ekranında birer digit onlar yarın bi gün mucuzevi bir şekilde sistem çükülse kimse senin sarı sacına mavi gözüne vermez o paraları be billim gatesim


Hiç yorum yok: