17 Aralık 2009 Perşembe

Kelle Paça Testi

Olum şey yapıyoruz ya o çok iyi bir ekzemıneyşın olayı;

İşte aramızdan biri dışarı kız ya da kızlarla çıkar sonra taksim'de görüşünülüp takınılır falan herşey normal. Böyle işte sabaha karşıya kadar eğleniriz falan orası da olağan tağbi ki. Tam böyle artık geri dönmek için hareketlenmişiz ki; klan'ın karşısındaki o kelle paçacının oraya gelip:

- Karnı acıkan var mı yahu?
+ aa evet bi' şeyler yiyelim hihihi :) (kız sesi)
- Olum kelle paça atsak ya!
- Ama şimdi kızlar var yemez yahu =/
+ aa yerim ki ben ne olacak. hem yemesen bile yanınızda dururum :))

işte bu bir test. bunu geçen kızlarla sonra da görüşülünüyor falan orası çok güzel. Olayı "kelle paça yiyen kız normal ki yani :?" gibi salak bir şekilde basitleştirmeye çalışmayın. Yok yani o en kötü ihtimalle ortamı bozmamak için sevmese bile yiyen kızlardan bahsediyorum.

Ayrıca "ortamı bozmamak için sevmese bile yiyen kızlar" konusunda da bir yazı yazacağım bilginize...

6 yorum:

müjde dedi ki...

otramı bozmamak için yiyen kızlar candır
ama severek yeseler tadı daha çok zevk alırlar bence

Adsız dedi ki...

Kelle paca boggk.

Ben gider doner ekmek falan alirdim yaniniza gelip yerdim, kelle pacacidan da ayran alirdim.

Ezik Oz

henkmudi dedi ki...

hacı kelle paça olayına giremedim ben bi türlü ya. nası oluyo bi merak var ama.
gelince yapalım lan.
umut ısmarla sen bana ama seks çıkmaz.
söylemedi deme

TrexxxXx dedi ki...

@Oz-T

seni böyle tanımamıştık :(

CraZy_boy_17 dedi ki...

@tireks

Olm bi hatun vardı onla ne zaman çıksak gece paçacıda bitiyodu.
yoksa bu da benim "imecıneri firend"im miydi?

müjde dedi ki...

@pms
bence öz-t gelse takılır lan bizle can bi insan gibi

takılmazsada takılmaz gerçi tın