15 Aralık 2009 Salı

başıma gelecekler ; telefonumun acı acı serdar ortaç'tan 'ölene kadar aşık olamazsın' çalmasından belliydi. uyku sersemi halde elimin yere doğru yaptığı ilk salto; azıcık doritos kırıntısı ve bolca halı yünüyle son buldu. tam şarkının 'birisi çıkar onu anlayamazsın' kısmında gözlerimi hafifçe açmayı başardım elimi yatağın yan tarafına sürterek hijyen yolunda attığım adımları serçe parmağımdaki doritos sosunu emerek taçlandırdım.

tam olarak hatırlamamakla birlikte hah yada hıh şeklindeki bir ses tonuyla açtım telefonu.karşımda şu an buradan ismini vermek istemediğim arkadaşım mujd dedi çook önemli bir konu var'
-tamam kanka vardır konu yarın konuşalım dedim
-olum dedi yarın olmaz çok ciddi cinsel sapkınlıklar gelişti bende öyle böyle değil acil olum acil dedi
-tamam benimde bazı ufak tefek fetişliklerim olmakla birlikte, bu saplantılarımı sabahın 5 inde beni arayacağın kadar belli ettiğimi sanmıyordum' şeklinde tepkimi gösterirdim.

bu tepkimi gösterirken yatakta kimse olmamasına rağmen şekilli şekilli doğrulma hareketlerine giriştiğimi farkettim sonra kendi içimde bir hesaplaşmaya giriştim kime lan bu havan a.q. dedim aynadaki silüetime , bi uyuz oldum kendime anlatamam cins herif yaaa...
ama sonra relaxx popo kaşıma hareketi geldide tüm uyuzluğum geçti kendime öyle içten öyle samimiydim ki öyle kendim gibi sonra... LANN dedim samimi hesabına götüme dokunmalara değdirmeler falan ne oluyo lan; resmen kendi kendimi hatunun yakın arkadaşı takılıpta memesi, kalçası, nefesi değince tahrik olan insan statüsüne soktum, erkekten arkadaş mı olur a.q. moralim bozuldu tam elime koluma hakim olmak orama burama değdirmemek konusunda radikal kararlar almıştım ki
-hadi kanka çıkta ne olur konuşalım diye haykırdı telefondaki ses hafif ağlamaklı
-hacum işte yüzyüze görüşürüz yarın dedim bu saatte nereye geleyim
-gelme dedi çık çatıkatındayım ben
-ne çatı katı ne diyorsun olum sen
-kanka çok acil konuşmamız lazımdı,kaç cevapsız çagrı var baksana teline dayanamadım atladım geldim dış kapı kilitliydi yan apartmanın çatıdan size geçtim ama geçerken bi kaç kiremit çürükmüş, bacağın teki çatıkatına girdi vucudun geri kalan kısmı açıkta dondum lan dedi
haa bide sallanan bir şey görürsen korkma bacağım derken muhhahah diye gülmeyi ihmal etmemişti
-bambaşkaymışsın a.q. deyip çatı katının kapagına doğru ilerlemeye başladım.

buradan : normal şartlar altında ,gecenin o vaktinde beni arayıp cinsel sapkınlıklarım var diye çatıkatına çağıran her adamın yanına gittiğim gibi bir izlenip çıkmasını istemem sevgili okurlar ama malsef şartlar bazen bunu gerektirebilmekte.

neyse çatıkatına çıktığımda bunun sıkışmış sallanan ayağıyla karşılaştım,o an içimde durdurulamaz şekilde ayak parmaklarının arasına kibrit koyup yakma isteği uyandı sanırım bu konuda beni suçlaymazsınız, insanın eline bu fırsat kaç kere geçebilir ki... ' haa biz manyağız her akşam birbirlerimizin ayaklarına kibrit sokup yakıyoruz' dersen ona karışmam ama ben sunca yıllık hayatımda böyle bir fırsatla ilk defa yüzyüzeydim , çeşitli gelgitlerden sonra çizgifilm tadında ki bu isteğimden vaz geçtim.

ikinci kapaktan çatıya çıktım , arkadaşım beline kadar çatıya girmiş , kayaya çıkmaya çalışan yengeç misali debelenip durmakta yanına yaklaştım.
-amına koymuşsun lan çatının
-o kolay yaptırırızda lan olum çıkarsana beni
-yok böyle iyi , hem kendimi daha güvende hissediyorum ,anlat bakayım neymiş derdin
bi iki daha kıpraştı bu baktı olmuyor,bi sigara yaktı derin bir nefes alıp konuşmaya başladı
-abi ben negrofili olmuşum
ne diyon lan sen dedim , olum benim sülalemin yarısı ölü bak birisine göz diktiysen sikerim belanı dedim tam sağlı sollu girişecektim ki
-olum öyle nekrofili diil lan , negrofili oldum ben lan negroo negroo ne kadar cahilsin dedi

agzından sigarayı aldım tepinişlerine aldırmadan dudaklarıma götürdüm , 'öyle desene olum lan , ben de bi şey var sandım negrofili hımm ebony gibi bi şi yani bana da oluyo arada sırada siyah bi hatunun üstünden beyaz bir şeyler içme duygusu ama halledilir hacum çok büyütülecek bişi değil.
-öyle değil bu dedi arsızca,ben dedi' zencilerin ne kadar mükemmel insanlar olduklarını anladım' biliyor musun dedi zenciler sigara içerken bile içtikleri bir önceki sigaradan bahsetmiyorlarmış öyle aşmış insanlar bunlar...

sevgiliden ayrılırken alınmış son ateşli öpücüğün ardından dayanamayıp alınan o son busecik hassasiyetiyle ufak tatlı bir nefes daha çektim sigaradan:
-camel di mi bu, bozdu bu eskiden çok güzel sigaraydı ama camel bozdu bu tapk aldı yaa ondan sonra böyle oldu ...
-mujd sen beni anlamıyorsun olum ben öyle bi hoşlanmaktan bahsetmiyorum her an yanımda olsunlar kocaman kolyeleri ve düşük bel pantolonlarıyla yoo yoo diye dolaşsınlar istiyorum
-ilk sigaraya samsunla başlamıştım oda tek tük içkinin yanında içiyordum sonra bi gün bi paket winston aldım winstonda güzel sigaraydı ama...
-kanka hep yanımda olsunlar vucudlarına yağ süreyim kaslı kaslı dolaşsınlar,hande yenerden madonnasına klipten klibe koşsunlar istiyorum
-ilk paketi alınca olay bitiyor zaten, parada vermişsin atmayada kıyamıyorsun paketi bitirdin mi ondan sonra bağımlısın artık
-belediyeye parkta ki potaları bile yaptırttım ,sırf zenci arkadaşlarla sabah akşam basket oynarız diye ,onlar streetball diyor gerçi ama kendilerine has bi dilleri var gerçekten mükkemmeller
-sağlık önemli hacı kendi kendini zehirliyorsun bir de para veriyorsun bunun için çok saçma taylandda falan kadınların vajinalarıyla sigara içiyorlarmış, gerçi ondada akciğer kanserinden yırtsan rahim kanseri olursun
-zencilere cinsel anlamda birşey hissettiğimi sanma ama bak o şekil değil bu hem biliyorsun ki sevdiğim insanla sevişemiyorum ben, yapamıyorum yani insan sevdiğine bence yapmamalı ve tıp da benimm yanımda tamam mı
-başkasına verir o karı
-eee sen sigara falan diyordun
-yok yok amıyla sigara içen karıdan hayır gelmez hacu,son dal kalınca çevirmeye kalksan düşünsene ıslak ıslak ,ama diğer karıda her türlü başkasına verir relaxx
-abi lütfen bak
-tamam lan yengeyse başka vermez o
-abi konuyu dağıtma ,sırf bu zenci hastalığım yüzünden sabah akşam aksarayda kol saati satan afro-turklerle takılıyorum , ama inceden de tırsmıyor değilim abi bunlar yanlış anlayacakta bana bi şeyler yapacak diye bu yeni emniyet müdürü geldi poliste bana kafayı taktı
-tabi koca emniyet müdürü işi gücü yok seninle uğraşıyor.

bu aslında sevmezdim zencileri ama dedi montunun cebinden çıkardığı gazete küpürünü bana uzatırken , bu haber dedi bu beni bitirdi.gözlerinden yaşlar süzülürken Adolf hitler dedi ; Jesse Owens'ın elini sıkmış hitlere bile bunu yaptıran ırk ne güzel ırktır.
-ne var olum sen hitleri yanlış tanımışsın o zencilere karşı iyiydi ki olum ,gerçi arasıra zevkkine zenci yahudi bulup gönlünü eğlendirdiği oluyormuş.
-zenci yahudi
-tabi canım negrojewish bunlar hatta hitlerin yıllarca Sammy davis in peşinde koştuğu iddaa edilir,ama yıllar tutmuyor tabi ki , sonuçta hatalısın karıştırma yahudileri sevip zencileri sevmeyenler amerikalılar , zencileri sevip yahudileri sevmeyende almanlar,almanları sevmeyip taş gibi hatunlara sahip olanlarda ruslar, hatta bak jesse owens bile nazi almanyasında yaşamanın amerikada yaşamaktan daha iyi ve kolay olduğunu söylemiştir.
-haklısın abi , yahudilik ırk mı din mi peki abi
-uuuuu sen kaşındın hacum çişim var benim iniyorum aşağıya dedim kapağa doğru hareketlendim ,inme dedi high herzaman daha iyidir
-suratına işesem işenir dedim
korktu bi yapmazsın di mi dedi walla yapsam kim ne diyecek ki ama Allah tan öyle bi insan değilim ,
melül melül bakışları arasında
emin adımlarla kapaga doğru ilerledim derin bir nefes aldım :) yeniden tavanarasına indim ,ayağı hala sallanıyordu suratımda aptal bir gülümseme aşagı inip yatağıma girmek ve bu enteresan geceyi sonlandırmak için önümde sadece bir kapak kalmıştı , karanlıkta yavaş yavaş ilerledim ve son kapaktanda geçtim
gecenin zifiri soğuğu üstüme sinmişti ,ellerimi hohlayarak ısıtma çalışmalarına giriştim ,baktım olmuyor yavaşça eşofmanımın altına soktum..

4 kapak süren yolculuğumun sonunda odamdaydım,
huzurlu bir şekilde yatağıma uzandım ,
üst kattaki kadim dostuma seslendim : İyi Geceler Serkan Abi ,yine gel, muhabbetine doyum olmuyor dedikten sonra ağır ağır kapandı göz kapaklarım ,

fakat eller
LANNN yine mi a.q. yeter tacizci pislik

Hiç yorum yok: