30 Aralık 2009 Çarşamba

tudey


günün teklifleri
1-güzel ve rahat bir iş şeysi oldu azerilerle bişiler olacak ama buradan vaz geçme ihtimalim
sıfır ona göre bir süreç işletilecek hayırlısı dedim
2-bizim yeşil sermaye film çekiyor eşrefpaşalılar diye(m.f. gülen'in ilk yılları) gel sende ucundan azıcık görün dediler ona bile bar sahnesine çağırdılar akşam 10dan sabah 4 e aksaray 4 ten saabh 10 a etiler sikerler dedim
3-bekir e gidip içmek (en mantıklı teklif bu aslında) gelirim dedim
4-taksime gidip içmek
5-özel bazı teklifler güzel şeyler dedim ama ayıp
6-halı saha maçına çağırdılar uzun zamandır ekiyordum ne işim var çoluklu çocuklu adamlarla diye ama bu sefer kaçış zor (evli barklı lan benim arkadaşlarım hep ne hale geldim a.q.)bakarız dedim

günün mallıkları
1-uyandım 9.00da (Sağolsun sevdiğim bir arkadaşımı çook seven bir arkadaşıma borçluyum bunu)
2-epey ileri tarihli bir çeki kaybettim hala görünürde yok o ileri tarih gelene kadar bulmayı umut ediyorum
3-sabahtan beri infected dinlemedim(bunu geri alabiliriz şu an Todo da vueltas como un carrusel)
4-her ay düzenli raporlama yaptığım bir yere 2 ay önce raporlamayı unutmuşum murphy abi sağ olsun unuttuğum tarihte tam olarak 86,992,45tl kdv ödemeleri varmış aylık 1,95 faiz oranıyla bana 3-4 bin lik bir giriş olacak ama hayırlısı artık bulunur bi çaresi
5-aman aman iş olsunda
6-dayanamadım 2 gündür ı-forex e başladım yine ama ufaktan... bi 100$ attım 165 yaptım onu 24 saatte %65 ii oran sonra bu ne lan böyle buyuk oynayım tutarsa tutsun dedim tutmadı (buralarda bilmeyenler için açıklama falan olması lazım ama çokta sikime kısaca 100 $ iile pariteye göre 200.000$ye kadar işlem yapabilme imkanın var o kadarını bil yeter)
7-halı saha maçı teklifini kabul ettim

günün sonu
daha 8-9 saat falan var illa ki biter fresh

Hiç yorum yok: