21 Aralık 2009 Pazartesi

gel dedimde gelmedin

bro
bu gece 3 hatunla tanıştım(telefonda ki ruzgarın orada ki ve jazz stopta ki ekstralar var bide saymıyorum)
2 si numarasını verdi telefona yazdım ama kayıt edecegimi sanmıyorum (ki hala )artık eskisi gibi yasamıyorum ve cesitli atraksiyonlara girebilmek için belkide buna ihtiyacım var numara almayı kendime ihanetmıiş gibi kabul ediyorum ki onunda soyle bir hikayesi var

gerçekten bir hatuna asık olduğum ve mutlu olabilecegimi dusundugum zamanlardı . hayataım boyunca asık oldugum tek hatundan yeni ayrılmıştım... (miss miss her zaman su an bile)....

uç nokta devam :) yine hayatım boyunca çook az hatunun adını hatırlamışımdır. ki bu hikayede kinin adı deniz di. duygusal o larak saf oldugum bu zamanlarda ruzgar mekanı yeni açmıstı ve emre aydın yeni yeni bi şiler olmaktayken onun sarkısına binaen bir adet hatun kaldırmıstım ki en saf zamanlarım burada belki en ii kankaleite(serci) anlar (+siz hatun milleti mukkemmelsiniz ama çook basit numaraları yemekte ustunuze yok ve olamaz)
neyse iste 3*4 kere tuvalete gittikten sonra pecetyle numarasını gondermisti (hur ve ozgur iradesıyle:)(hatun milleti olarak bunu çook yapıyorsunuz tuvalet ve yeni kanunlar dahilinde sigara içme ayagı)
nryse inaılmaz hos bı hatundu kendisi boyu kurtarmadıgı için fotomodeldi katologları falan bile vardı..........
uzun hikayeymiş sıkıldım 2 saat sonra kalkmak lazım çook isim var yaladım hepinizi
ve kankalarımdan biri : we must be talk about deepwater

3 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

"rakı - balık mı, müjdeyle taksim mi" diye baya bi düşündüm ama lüferler kazandı bro.

pişman değilim, yine olsa yine lüfer derim

müjde dedi ki...

o zman adidas eşofman yağmur çamur ve ben arasında ki seçime girmiyorum
bebeyim

kreyzi dedi ki...

olm o son eşofmanı giymiycektim ya