25 Ekim 2009 Pazar

ARKADAŞLAR BU ACİL !!!

Aşağıdaki linklerde fotoğrafını göreceğiniz kedicik kışa gireceğimiz şu günlerde sokağa atılmak üzere.
Bu kedinin hikayesi şu
: Atakent'te bir sitenin arka bahçesinde kendilerine yer yapmış olan bir anne kedi ve 5 yavrusu, site sakinleri tarafından istenmedikleri için zehirlenirler. Hepsi ölür, bu son kedicik dışında. Bu hayvancağızı kurtaran bayan onu 3 aylıkken yuvalandırmış ancak aile, aradan 3 ay geçtikten sonra bu bayanı tekrar arayarak "biz bakamıyoruz, almazsanız sokağa atıcaz" diye resmen tehdit etmiş, kediyi geri verecekmiş.
Şimdi bu 6 aylık kedicik yuva arıyor.
Siz almayacak olsanız dahi çevrenizde meraklı birileri illa ki vardır, lütfen bir zehirlenme vakası daha yaşanmadan yuva bulsun =(

http://www.petarkadas.com/forumlar/%C3%BCcretsiz_kedi_verenler__arayanlar/%C3%B6ks%C3%BCz-kalan-6-ayl%C4%B1k-pisicik-yuva-ar%C4%B1yoristanbul-istanbul - pet arkadaş

5 yorum:

müjde dedi ki...

hayvan sevmeyen insanlara uyuz olsam da deliliğin eşiğinde olduğum için kedileri pörtletirim falan neme lazım ben almayım onların sağlığı açısından
ama bekr alsın hem kediler onu seviyor kucağına falan işiyo* hiç kızmıyor bu öyle can bi insan bekr

*hayvanları sevsemde benim üstüme işeyen hayvanın bende üstüne işerim hertürlü sonra sorun olmasın

müjde dedi ki...

kedi çişi kafaa yapıyor mu bu arada öyle bi söylenti vardı bi ara

henkmudi dedi ki...

hacı neme lazım yazmışsın ya ben onu meme lazım okudum.
şeyapmayın diye yazdım bunu

vila dedi ki...

ben üst komşumuza bi sorayım, kabul edebilir =/

üst komsu dedi ki...

evet sorsun bana belki kabul edebilirim