28 Ekim 2009 Çarşamba

Diyalog

Tireks- Bu ne aq?
Arakhna- sandviç. Böyle bi şey yemiş miydin hiç?
Tireks- yeniyo mu lan bu?
Arahna- hem de nasıl hacı. Gelecek bu. Sandviç mühendisliğinin son noktası. İnsanlığın, john montagu'nun yaptığı sandviçten sonra ne kadar geliştiğinin bir göstergesi gibi adeta. Torunlarının beslenme çantasında bu olacak dostum.
Tireks- harika görünüyor ama bunu yemeye nasıl kıyabilirsin, unicorndan kavurma yapmak gibi bir şey bu...
Arakhna- tadına bakmak ister misin?
Tireks- olm ben bunu yemeye kıyamam. (derin bi nefes alıp) tinkerbell'in memeleri varsa eğer böyle kokuyordur eminim
Arakhna- o diil de pitır pen mi, peter pan mı lan?
Tireks- pitır bence.. adam uçuyo muçuyo ama bence bildiğin gebeş lan
Arakhna- yok sana sandviç...
Tireks- yok bana sandviç...

1 yorum:

mujd dedi ki...

unicornun kavurma değilde pastırması on numara oluyor
bi de bu kadar can bi hayvanın eşcinseller tarafından benimsenmesini kınıyorum ve o boynuzu varya tüm gayların poposuna girsin gibi düşüncelere kapılıyorum soonra hoşlarına gideceğini anlayıp vaz geçiyorum