28 Ekim 2009 Çarşamba

böcük


hepimizin yuttuğu bişi bu!
yutmam ben demeyin olm yedik bunu hepimiz. hiç değilse çocukken girmiştir bi defa ağzınıza. mesela ben geçen gün sigarayla acele acele yürürken girdi bitane böcük ağzıma. o anda yutsam mı lan acaba diye düşündüm. hani protein kaynağı falan hesabı. sonra dedim ki ya islami usullere göre yutmadıysam.
var mı acaba böyle bişi. islami usullere göre yutulmayan böcek haram mıdır?
yolu yordamı nedir bunun? önce götümü yutulur bunun? yada kanatları koparılıp mı yenir mesela sinek?
bunları merak ettim ben.
o arada sigaram bitmiş.
attım!

edit: yutmadım lan böcüü tükürdüm. ama yalamış oldum tabi. yiyiştik bi nevi

7 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

diskavrideki sörvayvıl adam siksin seni

Adsız dedi ki...

Yeminle midem kalkti sabah sabah.

Yuttun mu sonra?

CraZy_boy_17 dedi ki...

naber düşman beldenin yaman güzeli
i <3 saat farkı

henkmudi dedi ki...

yok canım ne yutucam tükürdüm onu ben

müjde dedi ki...

olum nimet lan nie tükürüon
öbür dünyada arkandan şey yapacak
şey işte

arak dedi ki...

önemli olan niyet birader

henkmudi dedi ki...

hacı niyette bitmiyomuş iş ya kandırmışlar hep bizi.
mesela böceğin kıbleye dönük olması o durumda kanatlarını koparılması kanadı yoksa arka 2 bacagının koparıl ması falan gerekiyomuş.
ayrıntıları var bu işin aman protein yutayım nolcak dememek lazım